2

تغییر و تحولات مدیریتی از نوع سایپا

  • کد خبر : 20920
  • 05 دی 1396 - 9:43
تغییر و تحولات مدیریتی از نوع سایپا

تغییر و تحولات مدیریتی از نوع سایپا

پس از انتصاب مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا مدیران ارشد شرکت های زیرمجموعه سایپا نیز تغییراتی را شاهد بودند.

به گزارش دانستنی آنلاین، محسن قاسم جهرودی در روز معارفه خود بیان کرد که تمرکزش بر کارمحوری و قطعه سازی خواهد بود. شاید از همین روست که مدیران انتصابی وی سابقه طولانی در بخش مدیریت خودرویی داشته و از چهره های علمی کشور نیز هستند.

سید علیرضا محمودی در زمره اولین مدیرانی است که در تحولات سایپا حکم سمت جدید خود را دریافت کرد. وی از متخصصان صنعت خودروسازی است که در این صنعت 18 سال سابقه فعالیت دارد. محمودی در دو دهه گذشته از رده های کارشناس در شرکت ساپکو آغاز به کار کرده و به عنوان قائم مقام مدیر عامل ساپکو در برهه ای نیز فعالیت داشته است. مشاور و عضو هئیت مدیره صنایع خودرو سازی ، قطعه سازی ، ریلی و پتروشیمی از دیگر حوزه های کاری وی در این مدت می باشد. در دو سال گذشته محمودی به عنوان قائم مقام حوزه بازاریابی و فروش شرکت ایساکو خدمت کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد مدیریت اجرائی (MBA) بوده و در حال حاضر دانشجوی دکترای توسعه کسب و کار (DBA) است. قائم مقام مدیرعامل گروه در امور بازاریابی و فروش سمت جدید وی در سایپا است.

پس از انتصاب محمودی، نوبت به سایپا دیزل رسید. محمدهادی نوری دانش آموخته مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت ایران است که به عضویت هیأت مدیره و مدیرعاملی سایپا دیزل منصوب شد. وی پیش از این رئیس و عضو موظف هیات مدیره شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، مشاور و معاون صنعتی مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، معاون توسعه و بهره برداری و قائم مقام مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی (سازمان ایمیدرو)، معاون بهره برداری و قائم مقام مدیرعامل شرکت ناکا (سازمان گسترش)، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تکنوفریگو (ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره))، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت والعصر (وابسته به سازمان اقتصادی کوثر)، بوده است. از سوابق دیگر نوری می توان به مدیریت کارخانه جبل و مدیره پروژه در شرکت توانیر اشاره کرد. شایان ذکراست این مدیر جدید دوره های تخصصی مدیریت تولید و عملیات، دوره تکنیک های نوین هزینه یابی، کنفرانس جهانی مدیریت، دوره مدیریت کنترل پروژه، دوره مدیریت اجرایی و دوره های مرتبط با هدایت شرکت های بزرگ را در سوابق آموزشی خود دارد.

جمشید حیدر کندری دیگر دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت البته در رشته مکانیک است که توانست در تغییر و تحولات جدید مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت مگاموتور را به کارنامه خو بیفزاید. وی پیش از این به عنوان معاون تولید شرکت مگاموتور، معاون تولید سواری سازی ایران خودرو ، معاون موتور سازی ایران خودرو، معاون قطعات و مجموعه های تولیدی ایران خودرو مشغول به کار بوده است . علاوه بر این، عضویت در هیات مدیره شرکت مهرکام پارس، هیات مدیره شرکت محور سازان ایران خودرو و هیات مدیره شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، همچنین قائم مقام اجرائی و عضو هیات مدیره ایران خودرو دیزل از دیگر سوابق فعالیت های کندری است.

در ادامه روند تغییرات، مدیر عاملی و عضویت در هیات مدیره ایران کاوه سایپا هم به محمدرضا اکبری رسید که پیش از این رئیس کل برنامه ریزی معاونت نیرو محرکه، مدیر پروژه کاهش ضایعات معاونت نیرو محرکه، مدیر پروژه های بهینه سازی روش های تولید و برنامه ریزی، مدیر پروژه آنالیز قیمت موتور معاونت نیرو محرکه، مدیر پروژه شاخصهای بهره وری صنعتی ، مدرس دوره های کایزن، تولید ناب، منابع انسانی، لجستیک درون کارخانه ای و همچنین مسئول راه اندازی سیستم مکانیزه موجودی مواد و قطعات و مدیر پروژه استقرار سیستم جامع بوده است. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی و دوره تکمیلی مدیریت اجرایی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است و پیش از این دارای 25 سال سابقه فعالیت در گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های تابعه بوده که 18 سال آن همراه با پست های مدیریتی مختلف بوده است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=20920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi