6

ترفندهای ساده برای محافظت از خودرو

  • کد خبر : 125872
  • 16 جولای 2022 - 18:06
ترفندهای ساده برای محافظت از خودرو
سایت دانستنی آنلاین، نکاتی را جمع‌آوری کرده است که به شما کمک می‌کند، وسایل خودروتان را سازماندهی کنید و آن را تمیز نگه دارید.

به گزارش  دانستنی آنلاین؛ دریچه‌های هوا یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای تمیز کردن هستند. یک حوله کوچک بردارید، آن را دور چنگال یا قاشق بپیچید و فضای بین تیغه‌های هواکش را با آن تمیز کنید.

ترفندهای ساده برای محافظت از خودرو

تازه کردن ماشین با آناناس

اگر می‌خواهید هوای ماشینتان را تازه و خوشبو کنید، یک آناناس بردارید و پوست آن را بکنید. تکه های بزرگ پوسته ها را در کیسه فریزر قرار دهید و کیسه را روی داشبورد قرار دهید.

جعبه دستمال کاغذی در دسترس

دستمال کاغذی را می‌توانید به راحتی روی آفتابگیر خودرویتان نصب کنید تا به دستمال‌ها دسترسی داشته باشید.

ترفندهای ساده برای محافظت از خودرو

تازه نگه داشتن لوازم داخلی با جوش شیرین

برای از بین بردن بوی بد از روی فرش و اثاثیه یا لوازم داخلی خودرو، به سادگی مقداری جوش شیرین روی آن‌ها بپاشید. اجازه دهید چند دقیقه بماند و سپس آن ناحیه را با جاروبرقی تمیز کنید. جوش شیرین باکتری های مضر را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می برد.

ترفندهای ساده برای محافظت از خودرو

 

جلا دادن چرم با روغن زیتون

از روغن زیتون برای تمیز نگه داشتن صندلی های چرمی، درها و داشبوردها استفاده کنید. مقداری روغن زیتون را روی یک تکه پارچه بریزید، به آرامی سطح آن را پاک کنید و آن را براق کنید..

تمیزکردن شیشه جلو وعقب با دستمال مرطوب

دستمال مرطوب فقط برای کودکان نیست ، شما می توانید برای تمیز نگه داشتن پنجره ها و شیشه جلوی خودرو از آن استفاده کنید.

پنهان کردن کابل‌های USB در سطل

یک سطل زباله کوچک بردارید و با یک اره در آن شکاف ایجاد کنید. یک کابل USB را داخل سطل قرار دهید و آن را در جای لیوان بگذارید. دفعه بعد که می‌خواهید تلفنتان را شارژ کنید، کافی است کابل را از سطل بیرون بکشید و پس از استفاده، آن را سرجای خودش برگردانید.

ترفندهای ساده برای محافظت از خودرو

 

مرتب کردن لوازم با ارگانایزر

ارگانایزر صندلی عقب می‌توانند از به هم ریختگی کامل خودروی شما جلوگیری کنند. فراموش نکنید که یک جیب جداگانه برای یک تلفن هوشمند یا یک تبلت بسازید. این کار به کودکان شما کمک می‌کند در سفرهای طولانی با دیدن انیمیشن سرگرم شوند.

ساختن نگهدارنده تلفن

اگر به روشی برای استفاده از GPS روی تلفنتان و استفاده همزمان از هندزفری نیاز دارید، یک نوار لاستیکی بردارید، آن را از بالای دریچه هوا عبور دهید و آن را از پایین بیرون بکشید. سپس هر دو طرف تلفن را به آن بچسبانید و از رانندگی لذت ببرید!

جلوگیری از تصادف در پارکینگ

برای جلوگیری از برخورد با خودروی کناری خود در پارکینگ، یک رشته فرنگی بردارید، آن را به طول حدود ۲۰ سانتی متر برش دهید و یک طرف آن را باز کنید. وقتی کسی خیلی نزدیک شما پارک می‌کند، با شما تصادف نمیکند ./اقتصادآنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi