2

بیانیه شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی

  • کد خبر : 130179
  • 10 آبان 1401 - 21:07
بیانیه شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی

شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی در آستانه روز دانش آموز طی بیانیه ای با اشاره به هدفگیری دین جوانان از سوی دشمن در جنگ شناختی، خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث و جنایات اخیر شد. به گزارش دانستنی آنلاین، متن بیانیه شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی درآستانه ۱۳ آبان روز دانش […]

شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی در آستانه روز دانش آموز طی بیانیه ای با اشاره به هدفگیری دین جوانان از سوی دشمن در جنگ شناختی، خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث و جنایات اخیر شد.

روز دانش آموز
به گزارش دانستنی آنلاین، متن بیانیه شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی درآستانه ۱۳ آبان روز دانش آموز به این شرح است

وسیعلم الذین ای منقلب ینقلبون

نظام جمهوری اسلامی ایران که با جوهره دین و عنصر ظلم ستیزی ، عدالت خواهی ، و مردم داری آمیخته است در طول سالیان گذشته همواره دستخوش حوادث ورویدادهای بسیار مهم و سرنوشت ساز گردیده است اما در گذر از این بحران ها نقش برجسته و بی بدیل رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای ( مد ظله العالی) مثال زدنی است.

ایشان به عنوان ، نقطه اتکاء امت و دولت در همه دوره ها توانستند با لطف خدای متعال، وایستادگی آحاد مردم ، نظام جمهوری اسلامی ایران را از سخت ترین مراحل عبورداده و دشمنان را ناکام کنند ، در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است این انقلاب تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی ، جامعه‌پردازی و تمدن سازی شده ‌است.

اینک در قرن جدید در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام سیاسی مستحکم ، مقتدر و مطرح در جهان است .۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در افشای نقشه های شوم شیطان بزرگ است که امام راحل آن را بعنوان انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.

تقارن آبان با حوادث گوناگون که در سالهای متمادی توسط دشمنان طراحی می شود ، بی گمان نشان از زخم عمیق و کهنه شیطان بزرگ در رسوایی ثبت شده آنان در تاریخ دارد. دشمنان قسم خورده ضد انقلاب هر بار با حربه و دسیسه ای در جنگ با ملت ایران چهره منفور خودرا نشان می دهند که با مقاومت و ایثار و با هوشیاری ملت غیورمان شکست های پی درپی را تجربه می کنند.

اما اینک با سوء استفاده از ابزار رسانه در عرصه جنگ شناختی وارد شده و می خواهند با ترویج بی حیایی و اباحی گری در نسل جوان ، دین ما را بگیرند. زهی خیال باطل . دشمن دچار اشتباه محاسباتی شده است.

جوانان فکور ، شجاع و انقلاب ما هوشیارانه با حضور به موقع خود در صحنه های گوناگون نقش آفرینی می کنند و با تاًسی به ولایت همچون شهدای دانش آموز و دانشجو محکم و قوی تر از همیشه دشمنان را ناکام و نامید خواهند ساخت . این انقلاب با خون شهیدان بیمه شده و هرگز دست نامحرم به آن نخواهد رسید.

شهدای انقلاب ، شهدای جنگ تحمیلی ، شهدای دانش آموز ، شهدای فرهنگی ، شهدای هسته ای ، شهدای سلامت ، شهدای امنیت و اینک شهدای مظلوم شاهچراغ ، که ناجوانمردانه در مضجع شریف و مطهر حضرت شاهچراغ مورد حمله دیو صفتان تکفیری قرار گرفتند خون پاک این شهدا به واقع چراغ راه ملت درمسیر پیش رو خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معظم شهدای گرانقدر و مظلوم حوادث اخیر، به ارواح تابناک و مطهرشان درود می‌فرستم و این جنایت کثیف را محکوم نموده ، اعلام می داریم تا جان در تن ماست قدردان جانفشانی ها و ایثار عزیزان شهیدمان خواهیم بود و نخواهیم گذاشت خون به ناحق ریخته آنان پایمال و فراموش شود . درپایان از مسئولین امنیتی کشور خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث اخیر هستیم . و من الله التوفیق و هوالمستعان / ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=130179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi