1

به یاری هموطنان هرمزگانی بشتابید

  • کد خبر : 127832
  • 25 آگوست 2022 - 0:57
به یاری هموطنان هرمزگانی بشتابید

مدير عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان آسیب دیده از سیل هرمزگان خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین ، نازك فردوس، مديرعامل موسسه خیریه نيكان ماموت با اشاره به بحران زلزله هرمزگان اظهار کرد: خيريه نيكان ماموت اينبار نيز همچون گذشته كه پيشقدم […]

مدير عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان آسیب دیده از سیل هرمزگان خبر داد.

به یاری هموطنان هرمزگانی بشتابید

به گزارش دانستنی آنلاین ، نازك فردوس، مديرعامل موسسه خیریه نيكان ماموت با اشاره به بحران زلزله هرمزگان اظهار کرد: خيريه نيكان ماموت اينبار نيز همچون گذشته كه پيشقدم در امداد رساني به هموطنان آسيب ديده از بحران بود آمادگي خود را برای دريافت كمك‌هاي نقدي هموطنان و خیرین اعلام کرده است تا این کمک‌ها را در اختیار نيازمندان واقعي قرار دهد.
وي خاطر نشان كرد: وقوع زلزله و ویرانی‌های حاصل از زلزله هرمزگان معضلات فراوانی برای هموطنانمان ایجاد کرده است. این در حالی‌ست که خانواده‌ها خصوصا خانواده های مناطق محروم در سال جدید با مشکلات اقتصادی زیادی درگیر شده‌اند. در چنین شرایطی حمایت نقدی خیرین و نیکوکاران مي‌تواند مشكل‌گشای بسیاری از موارد باشد. نیکان ماموت همچنان با کمک‌های مردمی برای حمایت هموطنان زلزله‌زده هرمزگان، حد اعلای تلاش خود را خواهد کرد.
مدير عامل خيريه نيكان ماموت افزود: در اين بحران از سوي سازمان جمعيت داوطلبان هلال احمر گزارش نیاز هموطنان در هرمزگان به دست خیریه ها می‌رسد و کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده مدیریت می‌شود. چرا که در چنین وضعیتی جهت تنظیمِ میزان امدادرسانی برنامه ریزی لازم است و جمعیت هلال احمر با اشراف به مناطق و شرایط، گزینه مناسبی برای این کار بوده و می‌تواند تبعات ناشی از این حوادث را نیز مدیریت نماید.
وی ادامه داد: همچنین از لحظه اي كه در این مناطق اوضاع بحراني اعلام شد خيريه نيكان اقدام به جمع آوري اقلام و كمك‌هاي مردمي کرده و با انتشار فراخواني در فضای مجازی دايره جمع آوري كمك‌ها را گسترش داد. چرا که انگیزه های مردمی جهت کمک به همنوعانشان در سخت‌ترین شرایط هم بالاست. به سمت هرمزگان حرکت خواهیم کرد. هموطن تنهایت نمی گذاریم.
گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امدادرساني در بحران هرمزگان با شماره تلفن 22176001-021 تماس حاصل فرمایند.

وب سايت: www.nikancharity.org
شبکات اجتماعی: @nikancharity

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi