3

بهره برداری از مترو مطالبه جدی شهروندان است

  • کد خبر : 128653
  • 10 شهریور 1401 - 13:03
بهره برداری از مترو مطالبه جدی شهروندان است

دانستنی آنلاین:سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مترو در شهر کرج گفت: پروژه قطار شهری کرج را تا حصول نتیجه کامل پیگیری می‌کنیم. به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از کرج امروز، منوچهر غفاری در جلسه رسیدگی به پروژه خط ۲ قطار شهری کرج که با حضور علیرضا رحیمی، علی ذبیحی، مسعود محمدی، […]

دانستنی آنلاین:سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مترو در شهر کرج گفت: پروژه قطار شهری کرج را تا حصول نتیجه کامل پیگیری می‌کنیم.
به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از کرج امروز، منوچهر غفاری در جلسه رسیدگی به پروژه خط ۲ قطار شهری کرج که با حضور علیرضا رحیمی، علی ذبیحی، مسعود محمدی، سید مرتضی اعتصامی و فاطمه منعمی، اعضای شورای شهر و خلیل کوزه کنانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج برگزار شد، از همکاری و حضور شورای اسلامی شهر برای تسریع در اجرای پروژه خط ۲  قدردانی کرد وگفت: همه ما  به‌خوبی به اهمیت تکمیل قطار شهری و این مطالبه جدی شهروندان واقف هستیم و به‌طور جدی و عملیاتی روند احداث قطار شهری کرج را دنبال می‌کنیم.

تمرکز شهرداری بر تکمیل پروژه‌های اولویت دار شهری

این مسئول ادامه داد: شورای شهر و شهرداری کرج در تلاش است تا این پروژه بزرگ شهری را با همه توان خود تا حصول نتیجه کامل و بهره‌برداری آن پیگیری کند.

در ادامه جلسه، خلیل کوزه کنانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج ضمن قدردانی از پیگیری و همکاری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، گزارش جامع و کاملی از روند اجرای پروژه، تست‌های در حال انجام در طول خط و نحوه تعمیرات رام قطارهای شهر کرج و چگونگی انتقال آن‌ها به تونل ارائه داد.

وی همچنین خواستار ایجاد بسترهای لازم در رفع موانع و مشکلات پروژه جهت بهبود شرایط پیشرفت و نزدیک شدن به بهره‌برداری شد.

لازم به توضیح است در این جلسه در خصوص مسائل پیرامون پروژه خط ۲ قطار شهری و برنامه‌های طراحی‌شده به‌منظور پیشرفت و نزدیک شدن به مراحل بهره‌برداری، بحث و تبادل‌نظر شد.

در پایان این جلسه ضمن بازدید حاضرین از ایستگاه چهارراه طالقانی، شفت ورود ناوگان و تأسیسات نصب‌شده تونل و ایستگاه مقرر شد هر هفته روند اجرایی اولویت اول راه‌اندازی خط ۲ با حضور کلیه مسئولان به‌صورت عملیاتی مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=128653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi