1

بزرگترین بوستان بانوان در غرب پایتخت احداث می شود

  • کد خبر : 139068
  • 13 فوریه 2023 - 16:36
بزرگترین بوستان بانوان در غرب پایتخت احداث می شود

دانستنی آنلاین:آیین کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین بوستان بانوان در غرب تهران و منطقه ۲۱ با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی مدیران ارشد شهری پایتخت برگزارشد. به گزارش دانستنی آنلاین: محمدرضا پوریافر شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: بوستان جنگلی ۵.۵ هکتاری انرژی در شهرک استقلال واقع در ناحیه دو و […]

دانستنی آنلاین:آیین کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین بوستان بانوان در غرب تهران و منطقه ۲۱ با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی مدیران ارشد شهری پایتخت برگزارشد.

به گزارش دانستنی آنلاین: محمدرضا پوریافر شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: بوستان جنگلی ۵.۵ هکتاری انرژی در شهرک استقلال واقع در ناحیه دو و در مجاورت بزرگراه آزادگان به بوستان بانوان منطقه ۲۱ تبدیل خواهد شد.

وی افزود: بزرگ ترین بوستان بانوان غرب تهران با دیوارهای بلندی به ارتفاع ۳.۵ متر محصور و دورتادور بوستان مسیر سلامت و پیاده روی ایجاد خواهد شد.

پوریافر عنوان کرد: ساختمان اداری مجموعه نیز در دو طبقه و استخر روبسته نیز در طبقه همکف تعبیه شده و همچنین استخر روباز این مجموعه نیز به ابعاد ۲۵×۱۲.۵ متر جانمایی شده است.

وی تاکید کرد: اتاق ویژه مادر و کودک، سرویس‌های بهداشتی متعدد و آلاچیق هایی به منظور گذران اوقات فراغت در مجموعه بوستان منطقه ۲۱ جهت رفاه حال بانوان و دختران شهروند ساکن در این منطقه در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi