2

برای احیای کفش ملی برداشتن گام های اجرایی را در دستور کار قرار دادیم

  • کد خبر : 30865
  • 15 مرداد 1397 - 14:07
برای احیای کفش ملی برداشتن گام های اجرایی را در دستور کار قرار دادیم

برای احیای کفش ملی برداشتن گام های اجرایی را در دستور کار قرار دادیم

صادقی با بیان اینکه سنگ نشان ما در گروه صنعتی ملی رساندن شرکت به سود آوری است، گفت: برای تحقق برنامه های کفش ملی و رسیدن به نقطه مطلوب، برداشتن قدمهای کوچک اما اجرایی را در دستور کار قراردادیم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی، مجمع عمومی عادی سالانه گروه صنعتی ملی برای سال مالی منتهی به اسفند ماه ۹۶ با حضور سهامداران، مدیران، اعضای هیات رئیسه گروه و نماینده سازمان بورس به ریاست کمال الدین پیرموذن، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برای بررسی عملکرد سال مالی این شرکت و نحوه اجرای مصوبات مجمع پیشین برگزار شد.

صادقی:
بدون افزایش قیمت در سه ماه ابتدایی سال ۹۷ افزایش فروش چشمگیری داشتیم

در ابتدای مجمع، نادر صادقی، مدیرعامل گروه صنعتی ملی با تاکید بر حرکت مثبت و رو به جلوی این مجموعه در سال ۹۷ گفت: در طول چند ماهی که افتخار حضور در این شرکت بزرگ و مهم را داشتم اولین گام ترسیم شده، هدفگذاری درست و در نظر گرفتن سنگ نشانهایی با گامهای عملیاتی بود، لذا قدمهای کوچک اما اجرایی را برای برطرف کردن مشکلات شرکت مناسب تر تشخیص دادیم.

وی در بیان نمونه هایی از اقدامات صورت گرفته با ارائه آماری از فروش شرکت کفش ملی اعلام کرد: فروش فروردین سال جاری ،۹۳ میلیارد ریال ثبت شد که این رقم حدود ۱۵ درصد در مقایسه با فروردین ۹۶ افزایش را نشان می دهد.
نائب رییس هیات مدیریه گروه صنعتی ملی همچنین درباره آمار فروش اردیبهشت ماه نیز گفت: در دومین ماه سال جاری، میزان فروش۳۷ درصد بیش از سال گذشته بود و ما رقم ۹۴ میلیارد ریال را ثبت کردیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ملی به سیر صعودی فروش در خرداد ماه ۹۷ اشاره کرد و گفت: علی رغم مصادف شدن خرداد با ماه مبارک رمضان و با وجود آنکه در این مقطع عمدتا اصنافی نظیر کفش و چرم با کاهش فروش مواجهند در کفش ملی ۴۰ درصد افزایش فروش را شاهد بودیم.
صادقی همچنین تاکید کرد: این افزایش آماری در حالی صورت گرفت که طی سه ماهه اول سال جاری هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم .
وی افزایش فروش و افزایش درآمد را به عنوان گام کوچک و زود بازده در سیاستگذاری های مجموعه توصیف کرد و افزود: در پی آن هستیم که با افزایش فروش، شرکت را گام به گام از زیان خارج کرده و به نقطه سر به سر برسانیم و درنهایت هم ان شاء الله با برنامه ریزی و تلاش هدفمند به سود آوری برسیم.

به دنبال تبدیل دارایی کفش ملی به توانایی هستیم
مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به اینکه رسیدن به چشم انداز مورد نظر نیازمند طی کردن چند مرحله است گفت: اولین مرحله برای رسیدن به مقصود درعلم مدیریت تبدیل دارایی به توانایی است.
صادقی در این باره توضیح داد: معتقدیم دارایی های گروه صنعتی ملی اعم از سرمایه اجتماعی، انسانی، مالی وعلمی و فنی آن، همه گی منابع بسیار ارزنده ای را در اختیارمان قرار داده که بتوانیم این امکانات را با برنامه ریزی و هدفگذاری صحیح در مسیر کنترل بهینه و ایجاد کارآیی و اثر بخشی بسیج کنیم و نهایتا امکان ایجاد هم افزایی را در گروه به وجود آوریم.
وی با بیان اینکه مسیر ترسیم شده تا پایان سال و در آینده کفش ملی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: نتیجه چنین رویکردی ایجاد هم افزایی و همدلی در بین تمام مدیران و کارکنان گروه صنعتی ملی در سطح کشور بوده و فضا را به سمتی هدایت خواهد کرد که بتوانیم پاسخی در خور برای سهامداران عمده و جزء داشته باشیم.

پیر موذن:
صندوق بازنشستگی رای سهامداران جزء را در الویت قرار می دهد
کمال الدین پیرموذن، عضوهیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، به عنوان سهامدار عمده گروه صنعتی ملی در جایگاه رییس مجمع ، هیات رییسه مجمع عمومی را به شرح ذیل اعلام کرد: ناظران مجمع آقایان حسین پورخدایی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و جواد عشقی نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وخدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری و خانم شهره احمد پور دبیر جلسه هستند.
عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه مصوبات باید با تایید سهامداران صورت گیرد گفت: رویکرد صندوق بازنشستگی کشوری در مجامع عمومی توجه به نظرات همه سهامداران بوده است و رای آنها را در الویت قرار می دهد لذا در این مجمع نیز قطعا با در نظر گرفتن نظرات آنها تکالیف را مصوب خواهیم کرد.

خروج از بنگاهداری از مهمترین سیاستهای صندوق بازنشستگی است
پیرموذن با اشاره به اینکه خدمات رسانی به بازنشستگان سرفصل برنامه های صندوق بازنشستگی است گفت: در همین راستا خروج از بنگاهداری و به ویژه واگذاری شرکت های کم بازده و زیان ده از مهمترین سیاستهای ماست.
وی با تاکید بر لزوم اجرای تکالیف مجمع سال گذشته گفت: یکی از نقاطی که هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در ارزیابی و جمع بندی ها به آن توجه دارد و ملاک عمل و تصمیم گیری قرار می دهد گزارش مدیرعامل و هیات مدیره در خصوص تکالیف سال گذشته خواهد بود.

بخت آور:
نشان کفش ملی ثبت جهانی شد
در ادامه علی بخت آور، معاون راهبردی و توسعه منابع گروه صنعتی ملی در بیان گزارشی از عملکرد گروه صنعتی ملی با تاکید بر این نکته که در سال۹۶ استراتژی های گروه بر سه اصل توسعه سهم بازار، ارتقاء بهره وری عملیاتی و افزایش بهره وری سرمایه انسانی استوار بود گفت : در سال گذشته توانستیم نشان کفش ملی را ثبت جهانی کنیم .
وی در گزارش خود به سرفصلهایی نظیر اهتمام برای آشتی دادن خانواده ها با کفش ملی، حضور در نمایشگاه موسشو، دریافت گواهی اهتمام به مسئولیت اجتماعی، ارائه تسهیلات به فرهنگیان در طرح اتما، تلاش برای انعقاد قرار داد با دانشگاه علوم پزشکی ایران برای عرضه کفش سلامت، به روز رسانی استراتژی ها در سال ۹۷ و تقویت ارتباط با مشتریان اشاره کرد و درباره نحوه اجرای هرکدام از این برنامه ها توضیح داد.

نماینده سازمان بورس:
اولین بار است می بینم در یک مجمع عمومی هیات رییسه کاملا پاسخ خواه عملکرد شرکت هستند
حسین جعفری، نماینده سازمان بورس در مجمع عمومی گروه صنعتی ملی با اشاره به اینکه سال هاست در مجامع شرکت های مختلف حضور پیدا می کند، گفت: به جرات می توانم بگویم که این اولین مجمع گروه صنعتی ملی است که هیات رییسه به جد از هیات مدیریه شرکت پاسخ خواه هستند.

همکاری مدیریت فعلی باعث بازگشایی نماد بورس شد
وی با اشاره به اینکه تعامل گروه صنعتی ملی با بورس در سال گذشته کافی نبوده است، گفت: ناهماهنگی هایی که بعضا وجود داشت باعث شد نماد گروه صنعتی ملی در بورس برای مدتی بسته شود.
جعفری با اشاره به اینکه بسته بودن نماد بورس می توانست سهامداران را متضرر کند، گفت: خوشبختانه باهمکاری های صورت گرفته در ماههای اخیر نماد گروه صنعتی ملی دوباره بازگشایی شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi