4

بدترین روز‌های آلودگی در راه است

  • کد خبر : 110454
  • 20 آذر 1400 - 11:00
بدترین روز‌های آلودگی در راه است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال ورود یک سامانه بارشی قوی به کشور در اواخر هفته آتی خبر داد. بدترین روز‌ها از نظر آلودگی در راه است به گزارش دانستنی انلاین، «صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ارتباط با پیش بینی‌ها از […]

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال ورود یک سامانه بارشی قوی به کشور در اواخر هفته آتی خبر داد.

https://danestanyonline.ir/بدترین روز‌های آلودگی در راه است

  • بدترین روز‌ها از نظر آلودگی در راه است

به گزارش دانستنی انلاین، «صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ارتباط با پیش بینی‌ها از وضعیت آب و هوا طی روزهای آینده گفت: طی چند روز آینده، بارش‌های پراکنده‌ای در سواحل دریای خزر به ویژه در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین گیلان داریم که چندان قابل ملاحظه نیست و بارش‌ها به صورت پراکنده است.

او افزود: عمدتا پدیده‌ای که طی این هفته در کشور غالب است، پایداری هوا و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرهاست. کاهش دمای نسبی را نیز در طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و حتی چهارشنبه در شمال شرق کشور و نیمه شرقی کشور داریم. این کل پدیده‌هایی است که این هفته درگیرشان هستیم.

ضیاییان گفت: اما از آن مهم‌تر بارشی است که در اواخر هفته اتفاق می‌افتد و یک سامانه بارشی قوی آخر هفته و تقریبا از روز جمعه وارد کشور می‌شود و اطلاعات تکمیلی در روزهای آینده اعلام می‌شود.

  • وضعیت آلاینده‌ها در تهران

او درارتباط با وضعیت آلاینده‌ها در تهران گفت: اگرچه درحال حاضر هوای تهران چندان آلوده نیست، اما انتظار داریم با توجه به پایداری هوا و غلظت آلاینده‌ها به این آلودگی افزوده شود و در روزهای آینده نیز با آلودگی هوا مواجه باشیم. بدترین روزها از نظر میزان آلودگی هوا در تهران در هفته پیش رو، روزهای سه شنبه و چهارشنبه است./ایلنا

انتهای پیام///

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=110454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi