1

بازگشایی آزمایشی مدارس با 10 نفر

  • کد خبر : 98473
  • 16 سپتامبر 2021 - 9:11
بازگشایی آزمایشی مدارس با 10 نفر

استاندار تهران در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: کلاس مدارس با کمتر از ۱۰ نفر به صورت آزمایشی بازگشایی می‌شود. بازگشایی مدارس به گزارش دانستنی انلاین، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران درباره بازگشایی مدارس، گفت: تمام تلاش این است که شرایط زندگی اجتماعی، اقتصادی و آموزشی برای همه اقشار فراهم […]

استاندار تهران در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: کلاس مدارس با کمتر از ۱۰ نفر به صورت آزمایشی بازگشایی می‌شود.

بازگشایی آزمایشی مدارس با 10 نفر

  • بازگشایی مدارس

به گزارش دانستنی انلاین، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران درباره بازگشایی مدارس، گفت: تمام تلاش این است که شرایط زندگی اجتماعی، اقتصادی و آموزشی برای همه اقشار فراهم شود و اعلام شد مدارس باید این آمادگی را داشته باشد تا برای برقراری کلاس‌های آموزشی اقدام کند.
وی افزود: البته کلاس‌ها زیر ۱۰ نفر و به صورت آزمایشی و زمانی که برای افراد بالای ۳۰ سال که دارای فرزند مدرسه‌ای هستند و واکسیناسیون آن‌ها انجام شود، شروع خواهد شد.

  • واکسن دانش آموزان چه می شود؟ 

بندپی گفت: از سوی دیگر اکنون که اعلام شده حتی برای واکسن دانش آموزان نیز اقداماتی آغاز شده است می‌توان امید داشت که این اطمینان حاصل شود بتوانیم مدارس را به صورت حضوری دایر کنیم و این اقدام باید زمانی اتفاق بیفتد که برای اولیاء و دانش آموزان اطمینان لازم ایجاد شده باشد که بتوانند از کلاس‌های درس به صورت حضوری استفاده کنند./ صدا و سیما

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=98473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi