4

بازدید شهردار تهران از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

  • کد خبر : 137341
  • 24 دسامبر 2022 - 13:08
بازدید شهردار تهران از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کرد. به گزارش دانستنی آنلاین ، دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران همزمان با نخستین بارش برف زمستانی‌ در تهران با همراهی سید محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد و حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به بازدید از پروژه‌های […]

دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کرد.

بازدید شهردار تهران از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

به گزارش دانستنی آنلاین ، دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران همزمان با نخستین بارش برف زمستانی‌ در تهران با همراهی سید محمد حسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد و حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به بازدید از پروژه‌های فرهنگی، گردشگری و نوآورانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پرداختند.

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ بازدید شهردار تهران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح و از میدان مشاهیر آغاز شد و بازدید از پهنه غربی همچون بوستان نوروز، آسمان‌نمای گنبد مینا، بوستان اکو، پل طبیعت، بوستان آب و آتش و اقیانوس پارک در ادامه صورت گرفت.

ضمن اینکه معرفی و بازدید از پروژه‌های بوستان فناوری‌های دیجیتال (پویا مهر)، خانه خلاق هزاره، رواق (بازار گل سابق) و هتل دیدار نیز در ادامه مورد بازدید شهردار تهران قرار گرفت.

بازدید از پهنه شرقی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نیز در دستور کار قرار گرفت و بازدید از بوستان طالقانی، گذر فرهنگ، کوشک باغ هنر، خانه شعر و ادبیات و بررسی پروژه‌های پارکینگ فرهنگ، پروژه بنیاد دایره المعارف و بوستان فلسفه و دماوند و پروژه باغ موزه جواهرات بانک مرکزی از دیگر برنامه‌های بازدید صبح امروز شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۱ شهردار تهران بود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi