1

اولین کانون محیط زیست صنایع کلانشهر تهران

  • کد خبر : 12943
  • 24 آوریل 2017 - 15:54
اولین کانون محیط زیست صنایع کلانشهر تهران

دنیای اقتصاد- غرب تهران، منیژه بازیار- قائم مقام شهرداری منطقه 21 ، از افتتاح اولین کانون محیط زیست صنایع در شرکت بهنوش ایران واقع در این منطقه با حضور دکتر گلمکانی، رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد. در مراسم افتتاح کانون محیط زیست که با حضور مدیران ارشد این شرکت […]

دنیای اقتصاد- غرب تهران، منیژه بازیار- قائم مقام شهرداری منطقه 21 ، از افتتاح اولین کانون محیط زیست صنایع در شرکت بهنوش ایران واقع در این منطقه با حضور دکتر گلمکانی، رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد.
در مراسم افتتاح کانون محیط زیست که با حضور مدیران ارشد این شرکت همراه بود ، گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن تشکر از فعالیت این کانون، ضرورت توجه هر چه بیشتر صنایع موجود در سطح شهر تهرانب ر مباحث محیط زیستی و اجرای برنامه های آموزشی و لزوم تشکیل این قبیل کانون ها در سایر صنایع و شرکت ها مورد تاکید قرار گرفت . حمید ناصحی قائم مقام منطقه ۲۱در خصوص لزوم افتتاح چنین کانون هایی در این منطقه گفت : با عنایت به بافت غالب صنعتی منطقه ۲۱ و لزوم توجه صنایع ، کارخانجات و شرکت های موجود در آن ،به رعایت هرچه بیشتر حفاظت و صیانت از محیط زیست ، شرکت بهنوش ایران به عنوان پیشگام و حامی طرح کانون های محیط زیستی ، اقدام به تشکیل نخستین کانون محیط زیستی صنایع در سطح منطقه ۲۱ کرده است .
ناصحی با اشاره به قدمت و سابقه طولانی شرکت بهنوش ایران افزود: این شرکت اولین تولید کننده ماءالشعیر در ایران است که در سال ۱۳۴۶ کار خود را با نام ایران مالتا آغاز کرد . اقدام ارزنده ی این شرکت صنعتی در راستای تحقق اهداف سلامت محور ، با افتتاح کانون محیط زیست صنعتی خود جلوه ای بارز و مثال زدنی از دوستدار طبیعت بودن این شرکت بزرگ و صنعتی واقع در محدوده منطقه صنعتی ۲۱ است.
کانون محیط زیست شرکت بهنوش ایران که در محدوده منطقه 21 واقع شده، اولین کانون محیط زیست صنایعی است که در سطح کلانشهر تهران فعالیت دارند.

منبع: ویژه نامه دنیای اقتصاد غرب تهران

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi