0

انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت به مرحله دوم رفت

  • کد خبر : 33269
  • 28 آبان 1397 - 8:35
انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت به مرحله دوم رفت

هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل به نصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.

هفدهمین دوره اانتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل به نصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، دبیر این هیات با اعلام اینکه هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت ساعت ۲۰ به پایان رسید، گفت: با مشارکت ۱۷۱۳ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای ۵۰درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست بدست آمد.

وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در تاریخ یکشنبه ۱۱آذرماه برگزار می شود.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات ، از نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.

هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت ۲۷آبان از ساعت ۱۰ صبح آغاز و با تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان سه قوه، دوبار تمدید و در ساعت ۲۰ به پایان رسید.

منبع: آی رسانه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi