2

آغاز انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت

  • کد خبر : 33252
  • 27 آبان 1397 - 11:17
آغاز انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت

هفدهمین دوره انتخابات نماینده هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران در هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ امروز ( ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ) به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir برگزار می‌شود.

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، پیرو اعلام دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، هفدهمین دوره انتخابات نماینده هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران در هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ امروز ( ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ) به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir برگزار می‌شود.

تعداد ۱۶۷ نفر از داوطلبان نمایندگی در هیأت نظارت بر مطبوعات مدیران مسئول مطبوعات کشور برای تصدی نمایندگی مدیران در هیات نظارت بر مطبوعات که صلاحیتشان توسط هیات ناظر بر انتخابات در روز ۲۲ آبان تأیید شده است، در این انتخابات با هم رقابت دارند.

حضور نمایندگانی از پلیس فتا در انتخابات

لازم به ذکر است که نمایندگانی از پلیس فتا، مرکز ماهر وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی کل کشور برای افزایش ضریب امنیتی انتخابات و مراقبت از هرگونه اختلال در روند برگزاری الکترونیکی انتخابات حضور خواهند داشت .

نتایج انتخابات پس از اتمام رای‌گیری و تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه اعلام می شود.

گفتنی است استفاده از vpn مانع عملیات رای دهی برای شرکت در این انتخابات خواهد بود.

با توجه به تبصره ۲ ماده ۳۵ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات هر مدیرمسئول حتی اگر مدیرمسئولی چند نشریه را به عهده داشته باشد تنها یک رای خواهد داشت.

فراموش کردن رمزکاربری

مدیران مسئولی، که رمزکاربری خود را فراموش کرده باشند می توانند با انتخاب گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” در سامانه جامع رسانه‌های کشور از طریق پیامک یا ایمیل، رمز عبور جدید خود را دریافت نمایند. همچنین در صورت مواجهه با اشکال فنی در اتصال به سامانه؛ می توانند تا پایان زمان رای گیری، موضوع را با شماره تلفن های ۸۴۰۹۵۱۱۷ و ۸۴۰۹۵۱۱۶ به کمیته فنی اطلاع دهند تا پس از بررسی ، نسبت به حل مشکل اقدام شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران مسئول رسانه‌ها برای حضور حداکثری در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات دعوت کرد.

اخبار تکمیلی انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سیدعلاءالدین ظهوریان گفت: با توجه به انصراف۴۵ نفر از نامزدها تا ساعت ۹ صبح امروز، این انتخابات الکترونیکی بین ۱۲۲نفر از مدیران مسئول متقاضی حضور در هفدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۴۱۵ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط رای‌دهی در این دوره از انتخابات هستند، افزود: مطابق تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­توانند در انتخابات شرکت کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi