3

اقدامات مناسب برای اشتغال و مسکن معلولان بهزیستی خوزستان

  • کد خبر : 134489
  • 13 آذر 1401 - 8:16
اقدامات مناسب برای اشتغال و مسکن معلولان بهزیستی خوزستان

مدیرکل بهزیستی خوزستان عنوان کرد: برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اشتغال و آماده‌سازی شغلی معلولان و مسکن این افراد در حال انجام می باشد همچنین پیگیری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها برای کمک به این جامعه نیز در حال انجام است.   به گزارش دانستنی آنلاین ، در مراسم روز جهانی معلولان که در اهواز برگزار شد مهران […]

مدیرکل بهزیستی خوزستان عنوان کرد: برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اشتغال و آماده‌سازی شغلی معلولان و مسکن این افراد در حال انجام می باشد همچنین پیگیری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها برای کمک به این جامعه نیز در حال انجام است.

اقدامات مناسب برای اشتغال و مسکن معلولان بهزیستی خوزستان

 

به گزارش دانستنی آنلاین ، در مراسم روز جهانی معلولان که در اهواز برگزار شد مهران کریمیان گفت: در یک سال اخیر حدود ۱۴ هزار معلول پشت نوبتی تحت پوشش بهزیستی خوزستان قرار دارند.

وی افزود: به همت دولت مردمی، افزایش ۵۰ درصدی مستمری معلولان انجام شده که ۲۰ درصد از این افزایش مستمری در ابتدای سال و ۳۰ درصد اکنون اتفاق افتاده است و امیدواریم افزایش مستمری معلولان ادامه یابد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: افزایش یارانه مراکز شبانه‌روزی و افزایش اعتبارات اشتغال و مسکن نیز از کارهای خوب اجرا شده هستند.

کریمیان با اشاره به پیگیری مردمی‌سازی و راه‌اندازی تشکل‌ها و موسسات جدید، بیان کرد: از ابتدای امسال اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در حال پیگیری است زیرا در صورت اجرای این قانون بسیاری از مشکلات معلولان رفع خواهد شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در زمینه اشتغال و آماده‌سازی شغلی معلولان و مسکن این افراد در حال انجام است. پیگیری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها برای کمک به این جامعه نیز در حال انجام است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به مناسب‌سازی نشدن محیط شهری برای معلولان، گفت: مناسب‌سازی محیط زندگی و محیط شهری معلولان مطالبه بحقی است که این موضوع در حال پیگیری است. امسال بحث راه‌اندازی مراکز جدید توانبخشی نیز در دستور کار است./ایسنا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 4 / 5. تعداد امتیازات: 90

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=134489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi