3

افزایش سرعت باد و خلیج فارس متلاطم

  • کد خبر : 117840
  • 26 مارس 2022 - 12:45
افزایش سرعت باد و خلیج فارس متلاطم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش سرعت باد در استان گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم است. مواج و متلاطم بودن خلیج فارس به گزارش دانستنی انلاین، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا روز سه شنبه با وزش بادهای به‌نسبت شدید شمالی، سواحل استان در […]

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش سرعت باد در استان گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم است.

افزایش سرعت باد و خلیج فارس متلاطم

مواج و متلاطم بودن خلیج فارس

به گزارش دانستنی انلاین، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا روز سه شنبه با وزش بادهای به‌نسبت شدید شمالی، سواحل استان در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود و در این مدت با وزش باد، وقوع گردوخاک نیز در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به مواج و متلاطم بودن خلیج فارس خاطرنشان کرد: به دریانوردان توصیه می‌شود که در این مدت به دریا نروند و مسافران نیز از قایق‌های تفریحی استفاده نکنند.

کاهش سرعت وزش باد در روزهای آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز چهارشنبه با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا روز جمعه در اغلب ساعت‌ها آرام باشد.

وی جهت وزش باد را تا فردا شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و بر روی دریا گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی در برخی ساعت‌ها تا سه متر خواهد بود./مهر

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=117840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi