1

اعدام سرکرده گروه هوشنگ

  • کد خبر : 53517
  • 26 آگوست 2019 - 9:14
اعدام سرکرده گروه هوشنگ

دانستنی آنلاین: حکم اعدام سرکرده باند بین‌المللی مواد مخدر موسوم به هوشنگ در هرمزگان اعدام شد . به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایسنا٬ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه رسیدگی به اتهامات اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر موسوم به باند هوشنگ در دادگاه انقلاب شهرستان […]

دانستنی آنلاین: حکم اعدام سرکرده باند بین‌المللی مواد مخدر موسوم به هوشنگ در هرمزگان اعدام شد .

قوه قضاپیه

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایسنا٬ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه رسیدگی به اتهامات اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر موسوم به باند هوشنگ در دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شده است، اظهار داشت: بر اساس رأی صادره سرکرده این باند به اعدام محکوم شد که حکم مذکور در زندان مرکزی بندرعباس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: بیست نفر از سوداگران مرگ و اعضای دیگر این باند نیز به حبس‌های طویل المدت محکوم شده اند.

صالحی در تشریح اهمیت این پرونده با اشاره به اینکه رأی صادر شده برای اعضای این باند بیش از ۱۸۰ صفحه است، خاطرنشان کرد: این باند بین‌المللی مواد مخدر علاوه بر تعدادی از کشور‌های همسایه در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، تهران و آذربایجان غربی فعالیت کرده و بیش از دو هزار و ۵۰۰ حساب بانکی داشته است.

وی اضافه کرد: تراکنش حساب‌های بانکی متعلق به سرکردگان این باند، بیش از سه هزار و دویست و هشتاد میلیارد ریال بوده است.

صالحی با اشاره به اینکه اموال و دارایی‌های این باند، شناسایی و توقیف‌شده است، گفت: بر اساس حکم دادگاه دستور مصادره ۱۸ باب مغازه، تعداد قابل توجهی ملک و زمین به همراه مبلغ هجده میلیارد ریال وجه نقد متعلق به اعضای این باند صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به کشف بیش از هفت تن و ۱۰۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از این باند و متعاقب آن، صدور حکم اعدام برای سرکرده این باند بین المللی در دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس، تصریح کرد: حکم مذکور پس از تأیید در دیوان عالی کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=53517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi