1
قرارداد اسکوچیچ امروز امضا شد؛

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی زیر21 ساله های کرواسی شد

  • کد خبر : 140595
  • 14 آوریل 2023 - 15:20
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی زیر21 ساله های کرواسی شد
آخرین کار اسکوچیچ هدایت تیم ملی ایران بود که با موفقیت این تیم را به جام جهانی۲۰۲۲ قطر رساند و با کسب ۲۵ امتیاز در ۱۰ بازی در دور سوم انتخابی جام جهانی، رکورد جدیدی برای تیم ملی ایران به ثبت رساند.

«دانستنی آنلاین»:فدراسیون فوتبال کرواسی ظهر امروز جمعه به صورت رسمی خبر داد قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم فوتبال زیر ۲۱ ساله این کشور امضا شده است.

سایت فدراسیون فوتبال کرواسی با اعلام این خبر نوشت: «آخرین کار اسکوچیچ هدایت تیم ملی ایران بود که با موفقیت این تیم را به جام جهانی۲۰۲۲ قطر رساند و با کسب ۲۵ امتیاز در ۱۰ بازی در دور سوم انتخابی جام جهانی، رکورد جدیدی برای تیم ملی ایران به ثبت رساند. اسکوچیچ با وجود نتایج فوق العاده فرصت هدایت ایران در مسابقات نهایی را نداشت.

اسکوچیچ قبل از هدایت ایران مربیگری ریکا، اینتربلوک لیوبلیانا، العربی، النصر، ملاوان، فولاد، رایکا بابل و صنعت نفت را برعهده داشت و از موفقیت‌های مربیگری او می‌توان به قهرمانی در جام حذفی کرواسی با تیم ریکا و قهرمانی جام حذفی اسلوونی و سوپرکاپ با اینتربلاک اشاره کرد. او با العربی به فینال جام ولیعهد رسید و هدایت النصر و فولاد را در لیگ قهرمانان آسیا برعهده داشت. اسکوچیچ در بین مربیان نامزد دریافت جایزه بهترین مربی جهان در سال ۲۰۲۱ از نظر IFFHS بود.»

اسکوچیچ هم که باید کمتر از ۷۰ روز دیگر با تیم کرواسی در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کند، در خصوص قبول هدایت تیم زیر ۲۱ سال کرواسی گفت: من این نقش را با غرور، جاه‌طلبی و خوش‌بینی فراوان به عهده می‌گیرم و از کوستیچ رئیس فدراسیون کرواسی به خاطر اعتمادی که داشت تشکر می‌کنم.

وی افزود: ایگور (مربی سابق تیم جوانان کرواسی) کار بسیار خوبی در این تیم انجام داد. آرزوی من این است که با بهترین عملکرد ممکن جام ملت‌های اروپا را به پایان برسانیم و سپس شروع به جمع آوری و ساختن نسل جدید کنیم. ما واقعاً بازیکنان با استعداد و باکیفیتی داریم. مشتاقانه منتظر این چالش هستم که با دانش و تجربه خود به آن‌ها کمک کنم تا پتانسیل‌های خود را شناسایی کنند.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=140595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi