2

استعفای محمد سلطانی‌فر معاونت امور مطبوعاتی پذیرفته شد

  • کد خبر : 34524
  • 25 ژانویه 2019 - 9:17
استعفای محمد سلطانی‌فر معاونت امور مطبوعاتی پذیرفته شد

 استعفای محمد سلطانی‌فر معاونت امور مطبوعاتی که حدود یک سال معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، پذیرفته شد.   استعفای محمد سلطانی‌فر معاونت امور مطبوعاتی  سید عباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با استعفای محمد سلطانی‌فر از سمت معاونت امور مطبوعاتی موافقت کرد. محمد سلطانی‌فر پنجم دی ماه […]

 استعفای محمد سلطانی‌فر معاونت امور مطبوعاتی که حدود یک سال معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، پذیرفته شد.

  استعفای محمد سلطانی‌فر معاونت امور مطبوعاتی

 سید عباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با استعفای محمد سلطانی‌فر از سمت معاونت امور مطبوعاتی موافقت کرد. محمد سلطانی‌فر پنجم دی ماه سال گذشته جایگزین حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی شده بود. سلطانی‌فر، پیش از حضور در معاونت امور مطبوعاتی، مدیریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها را بر عهده داشت.

اقدامات محمد سلطانی‌فر

محمد سلطانی‌فر در مدت یک سال و ۲۷ روزی که بر صندلی معاونت امور مطبوعاتی تکیه زده بود، درباره بهبود و تغییر شرایط بیمه خبرنگاران، اهدای وام و تسهیلات، کاهش مشکلات کاغذ و … وعده‌هایی داد که به برخی از آنها جامه عمل پوشانده شد و برخی هم عملی نشدند.

همچنین وی در طول مدتی که در معاونت امور مطبوعاتی حضور داشت، تغییراتی را در طرح‌های پیشین اعمال و با تاکید بر لزوم تسهیل شرایط برای خبرنگاران، طرح‌های جدیدی را نیز ارائه کرد.

یکی از موضوعات مورد توجه سلطانی‌فر، وضعیت بیمه خبرنگاران بود. او از همان ماه‌های نخست راهکارهای جدیدی برای بیمه خبرنگاران ارائه داد و تصمیم گرفت شکل حمایتی از خبرنگاران را به همان شیوه سنتی بازگرداند. بر این اساس معاونت مطبوعایت تصمیم گرفت تا بیمه خبرنگاران را بر عهده مدیران مسئول بگذارد و دیگر خودش مسئولیتی بر عهده نداشته باشد.

در زمان حضور سلطانی‌فر در معاونت مطبوعاتی لایحه سازمان نظام رسانه‌ای که از دولت قبل به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته بود، به کمیسیون فرهنگی هیات دولت فرستاده شد و اینگونه عنوان شد که قرار است به‌زودی به مجلس فرستاده شود.

رزومه کاری محمد سلطانی‌فر

 در کارنامه کاری این استاد ارتباطات، مدیر مسؤولی روزنامه انگلیسی زبان TEHRAN TIMES – (از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۷۳)، مدیریت گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت‌نظام (۱۳۸۵) نیز دیده می‌شود.

تا لحظه انتشار این خبر فرد جایگزین سلطانی‌فر معرفی نشده است.

منابع: شارا / ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi