4

استاندارد ایران در منطقه بینظیر است

  • کد خبر : 62454
  • 23 اکتبر 2019 - 2:30
استاندارد ایران در منطقه بینظیر است

دانستنی آنلاین: معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه ایران ۳۳ هزار و ۵۰۰ استاندارد ملی دارد، گفت: ایران از این نظر در منطقه خاورمیانه بی‌رقیب است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، وحید مرندی‌مقدم در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در سالن یادگار امام(ره) در جمع خبرنگاران افزود: […]

دانستنی آنلاین: معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه ایران ۳۳ هزار و ۵۰۰ استاندارد ملی دارد، گفت: ایران از این نظر در منطقه خاورمیانه بی‌رقیب است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، وحید مرندی‌مقدم در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در سالن یادگار امام(ره) در جمع خبرنگاران افزود: جایگاه ایران از نظر شاخص‌های مختلف استاندارد در رتبه ۲۱ جهان قرار دارد که این آمار با وجود فشارهای خارجی، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران حاصل شد.

ایران در استاندارد در منطقه بینظیر است

وی خاطر نشان کرد: ایران از نظر استاندارد در بین کشورهای اسلامی در رتبه اول قرار دارد و تحقق این این جایگاه بر اساس چشم انداز ۲۰ ساله عملیاتی شده است.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: تاکنون ۵۰ استاندارد بین‌المللی در کشور تدوین شده است و براساس برنامه‌ریزی‌ها ۵۰ استاندارد دیگر در این بخش در کشور تدوین می شود.

مرندی‌مقدم تصریح کرد: توجه به استاندارد و کیفیت در محصولات تولیدی همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده است و توجه به این رویکرد مهم اقتصاد کشور را متحول می‌کند.

وی اضافه کرد: رونق تولید در گرو تدوین و توجه به استاندارد در کشور است و با این راهبرد می‌توان بیکاری در کشور را به کمترین حد ممکن رساند.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: زیرساخت‌ها برای توجه واحدهای صنعتی و تولیدی به مقوله مهم استاندارد فراهم شده است و ایران از سال‌های گذشته در توجه به این امر مهم در جهان پیشتاز بوده است.

۲۲  مهر مصادف با ۱۴ اکتبر روز جهانی استاندارد نامیده شده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=62454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi