3

از مهمانان دورهمی مدیری تا پخش عصر جدید و شام ایرانی در نوروز

  • کد خبر : 69275
  • 29 اسفند 1398 - 11:07
از مهمانان دورهمی مدیری تا پخش عصر جدید و شام ایرانی در نوروز

دانستنی آنلاین: در نوروز ۹۹ برنامه های پرطرفدار تلوزیونی و نمایش خانگی به صورت ویژه مهمان تماشاگران و مخاطبان خواهد بود و می تواند ایام قرنطینه به خاطر ویروس کرونا را پر کند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، در تعطیلات نوروز ۹۹، مهمان تعدادی از بازیگران و خوانندگان […]

دانستنی آنلاین: در نوروز ۹۹ برنامه های پرطرفدار تلوزیونی و نمایش خانگی به صورت ویژه مهمان تماشاگران و مخاطبان خواهد بود و می تواند ایام قرنطینه به خاطر ویروس کرونا را پر کند.

نوروز 99

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، در تعطیلات نوروز ۹۹، مهمان تعدادی از بازیگران و خوانندگان کشورمان خواهد شد.  ویژه برنامه «دورهمی» در تعطیلات نوروزی، هرشب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مهمانان دورهمی در نوروز ۹۹

در این ویژه برنامه‌های نوروزی، خوانندگان، کارگردانان و بازیگرانی چون محمدحسین مهدویان، بنیامین بهادری، بهرام افشاری، یکتا ناصر، بهنام بانی، محمد بحرانی، امیر حسین آرمان، سینا درخشنده، مهدی دارابی و … مهمان مهران مدیری خواهند شد.

فصل دوم عصر جدید

فصل دوم بزرگترین مسابقه استعدادیابی تلویزیونی «عصرجدید» نیز  با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی در ایام نوروز ۹۹ هر شب میزبان مخاطبان خواهد بود.

 فصل دوم مسابقه «عصرجدید» هر شب حوالی ساعت ۲۳ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت. تکرار مسابقه «عصرجدید» فردای پخش هر برنامه، حوالی ساعت  ۱۱ صبح پخش می‌شود.

همچنین برنامه «هشتگ عصرجدید» هر روز ساعت ۱۰صبح به حواشی، پشت صحنه و اتفاقات برنامه اصلی می پردازد که تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

شام ایرانی در نوروز ۹۹

سری جدید «شام ایرانی»  هم که به کارگردانی سعید ابوطالب در ۴فصل آماده شده است، از امروز در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و تا پایان تعطیلات عید هر  هفته  دو قسمت در روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود.

نخستین قسمت از این مجموعه که با شام مهمانی آقایان بازیگر همراه است، در خانه سامان گوران می‌گذرد و قسمت دوم نیز مهمانی شام در خانه نیما شاهرخ‌شاهی را به تصویر می‌کشد.

پوریا پورسرخ دیگر بازیگر شرکت کننده در مسابقه «شام ایرانی» است و امره تتیکل بازیگر ترکیه‌ای نیز آخرین میزبان این فصل است.

شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی در فصل دوم حضور دارند، فصل سوم با هنرمندی سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی و جورج اوسطا بازیگر لبنانی ساخته شده و فصل چهارم با حضور نگین معتضدی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی و نعیمه نظام‌دوست ضبط شده است.

«شام ایرانی» علاوه بر ارائه به صورت لوح فشرده، در فیلیمو نیز قابل مشاهده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=69275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi