6

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

  • کد خبر : 125011
  • 08 جولای 2022 - 12:31
احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

بیمارستان فوق تخصصی هزار تختخوابی مهدی کلینیک آماده بهره برداری است. به گزارش دانستنی انلاین ، بیمارستان مهدی کلینیک، یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه اقتصادی گلستان و همت حاج سید محمد گرامی در سال 1391 آغاز شد و در حال حاضر با تلاش دانشگاه […]

بیمارستان فوق تخصصی هزار تختخوابی مهدی کلینیک آماده بهره برداری است.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان

به گزارش دانستنی انلاین ، بیمارستان مهدی کلینیک، یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه اقتصادی گلستان و همت حاج سید محمد گرامی در سال 1391 آغاز شد و در حال حاضر با تلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران آماده بهره برداری است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان های کشور و بزرگترین پروژه ملی سلامت در تاریخ ایران است. در این بیمارستان تمامی استانداردهای مدرن و تجهیزات پیشرفته پزشکی برای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود با راه اندازی این بیمارستان بیش از هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

پروژه منحصر به فرد بیمارستان مهدی کلینیک با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به همه ایرانیان در تهران ساخته شده است. این پروژه عظیم گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهد بود و به دلیل واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از پتانسیل های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشکی کشور برخوردار خواهد شد.

معرفي پروژه مهدي كلينيك

پروژه منحصر به فرد بیمارستان مهدی كلینیك با هدف ارائه خدمات پزشكی و بهداشتی به همه ایرانیان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران در دست ساخت است، این پروژه عظیم گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت كشور خواهد بود و به دلیل واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشكی تهران از پتانسیل های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشكی كشور برخوردار خواهدشد . بیمارستان مهدی كلینیك در چارچوب تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشكی تهران، از سوی موسسه خیریه غیردولتی یاوران مهدی در حال ساخت است و تا پایان نیمه ی اول سال 1395 به این دانشگاه تحویل خواهد شد. میزان كل سرمایه گذاری برای ساخت و بهره برداری از بیمارستان 328 میلیارد تومان برآورد می گردد. بیمارستان مهدی كلینیك، بیمارستان مادری با تجهیزات پیشرفته برای پذیرش عملیاتی 1000 بیمار خواهد بود و در آینده ای نزدیك به یكی از اساسی ترین اركان بهداشت و درمان در كل كشور مبدل خواهد شد. بیمارستان مهدی كلینیك، از 30 اتاق جراحی برخوردار خواهد بود و با توجه به برنامه ریزی های تاسیساتی و تجهیزاتی آن از هم اكنون می توان پتانسیل های جهانی شدن را در آن مشاهده نمود. بیمارستان مهدی كلینیك، پروژه ای غرورآفرین است كه در سه بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به ویژه در چارچوب خیریه آن موجب افتخار و درخشش ایران ایران اسلامی در جهان خواهد شد.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

اهداف پروژه

مشاركت موثر در دستیابی به اهداف كمی چشم انداز 20 ساله كشور و برنامه پنجم توسعه در ارائه خدمات سلامت و بخش بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران.
مشاركت و زمینه سازی تحقق استانداردهای بهداشت و درمان كشور و ارتقاء این استانداردها.
تحقق آرمان خیرین و خدمات اجتماعی خاص فعالان اقتصادی در عالی ترین شكل ممكن.
مشاركت در تحقق آموزش عالی پزشكی در جمهوری اسلامی ایران در رابطه با دانشگا ه علوم پزشكی تهران.

حامیان پروژه

ساخت بیمارستان مهدی كلینیك با مشاركت مالی و معنوی پروژه شامل شركت های گلستان، پردیس، هاتی كارا، اطلس خودرو، آسان موتور، محور ماشین، جیلیران، چین ران خودرو، آسان خودرو، شركت مهندسین مشاور گروه چهار دانشگاه علوم پزشكی تهران و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی به سرعت پیش می رود و انشااله در آینده ای نزدیك با مشاركت خیرین جدید به اهداف خود خواهد رسید.

بیمارستان مهدی کلینیک تهران، در ضلع غربی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، ضلع شرقی اتوبان چمران واقع شده است. مساحت زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان بیش از 100 هزار متربع است که در 18 طبقه ساخته شده است.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi