6

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

  • کد خبر : 125011
  • 17 تیر 1401 - 12:31
احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

بیمارستان فوق تخصصی هزار تختخوابی مهدی کلینیک آماده بهره برداری است. به گزارش دانستنی انلاین ، بیمارستان مهدی کلینیک، یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه اقتصادی گلستان و همت حاج سید محمد گرامی در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در حال حاضر با تلاش دانشگاه […]

بیمارستان فوق تخصصی هزار تختخوابی مهدی کلینیک آماده بهره برداری است.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان

به گزارش دانستنی انلاین ، بیمارستان مهدی کلینیک، یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه اقتصادی گلستان و همت حاج سید محمد گرامی در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در حال حاضر با تلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران آماده بهره برداری است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان های کشور و بزرگترین پروژه ملی سلامت در تاریخ ایران است. در این بیمارستان تمامی استانداردهای مدرن و تجهیزات پیشرفته پزشکی برای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود با راه اندازی این بیمارستان بیش از هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

پروژه منحصر به فرد بیمارستان مهدی کلینیک با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به همه ایرانیان در تهران ساخته شده است. این پروژه عظیم گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهد بود و به دلیل واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از پتانسیل های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشکی کشور برخوردار خواهد شد.

معرفی پروژه مهدی کلینیک

پروژه منحصر به فرد بیمارستان مهدی کلینیک با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به همه ایرانیان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران در دست ساخت است، این پروژه عظیم گامی تأثیرگذار در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهد بود و به دلیل واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از پتانسیل های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشکی کشور برخوردار خواهدشد . بیمارستان مهدی کلینیک در چارچوب تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی تهران، از سوی موسسه خیریه غیردولتی یاوران مهدی در حال ساخت است و تا پایان نیمه ی اول سال ۱۳۹۵ به این دانشگاه تحویل خواهد شد. میزان کل سرمایه گذاری برای ساخت و بهره برداری از بیمارستان ۳۲۸ میلیارد تومان برآورد می گردد. بیمارستان مهدی کلینیک، بیمارستان مادری با تجهیزات پیشرفته برای پذیرش عملیاتی ۱۰۰۰ بیمار خواهد بود و در آینده ای نزدیک به یکی از اساسی ترین ارکان بهداشت و درمان در کل کشور مبدل خواهد شد. بیمارستان مهدی کلینیک، از ۳۰ اتاق جراحی برخوردار خواهد بود و با توجه به برنامه ریزی های تاسیساتی و تجهیزاتی آن از هم اکنون می توان پتانسیل های جهانی شدن را در آن مشاهده نمود. بیمارستان مهدی کلینیک، پروژه ای غرورآفرین است که در سه بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه در چارچوب خیریه آن موجب افتخار و درخشش ایران ایران اسلامی در جهان خواهد شد.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

اهداف پروژه

مشارکت موثر در دستیابی به اهداف کمی چشم انداز ۲۰ ساله کشور و برنامه پنجم توسعه در ارائه خدمات سلامت و بخش بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران.
مشارکت و زمینه سازی تحقق استانداردهای بهداشت و درمان کشور و ارتقاء این استانداردها.
تحقق آرمان خیرین و خدمات اجتماعی خاص فعالان اقتصادی در عالی ترین شکل ممکن.
مشارکت در تحقق آموزش عالی پزشکی در جمهوری اسلامی ایران در رابطه با دانشگا ه علوم پزشکی تهران.

حامیان پروژه

ساخت بیمارستان مهدی کلینیک با مشارکت مالی و معنوی پروژه شامل شرکت های گلستان، پردیس، هاتی کارا، اطلس خودرو، آسان موتور، محور ماشین، جیلیران، چین ران خودرو، آسان خودرو، شرکت مهندسین مشاور گروه چهار دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به سرعت پیش می رود و انشااله در آینده ای نزدیک با مشارکت خیرین جدید به اهداف خود خواهد رسید.

بیمارستان مهدی کلینیک تهران، در ضلع غربی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، ضلع شرقی اتوبان چمران واقع شده است. مساحت زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان بیش از ۱۰۰ هزار متربع است که در ۱۸ طبقه ساخته شده است.

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

احداث بیمارستان هزار تختخوابی توسط گروه اقتصادی گلستان+گالری تصاویر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۹۷

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125011

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi