0

آخرین جزییات نقل و انتقال فیش های حج تمتع

  • کد خبر : 131640
  • 20 آبان 1401 - 10:47
آخرین جزییات نقل و انتقال فیش های حج تمتع

معاون سازمان حج و زیارت: سازمان حج و زیارت هیچ دخل و تصرفی در قیمت فیش حج ندارد و خرید و فروش به صورت توافقی انجام می‌شود و ما تنها پل ارتباطی بین واگذارکننده و خریدار سند هستیم. به گزارش دانستنی آنلاین، اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در خصوص نقل […]

معاون سازمان حج و زیارت: سازمان حج و زیارت هیچ دخل و تصرفی در قیمت فیش حج ندارد و خرید و فروش به صورت توافقی انجام می‌شود و ما تنها پل ارتباطی بین واگذارکننده و خریدار سند هستیم.

فیش حج تمتع

به گزارش دانستنی آنلاین، اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در خصوص نقل و انتقال فیش‌های حج تمتع گفت: نقل و انتقال فیش‌های حج در سامانه‌ای که در سازمان حج تشکیل شده است، انجام می‌شود و آن دسته از افرادی که قصد واگذاری اسناد خود را دارند و در گذشته برای سفر حج ثبت نام کرده بودند می‌توانند با ثبت نام در این سامانه به نقل و انتقال فیش‌های خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که به علت استطاعت مالی به دنبال خرید فیش حج هستند نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه تشرف فیش مورد نیاز خود را خریداری کنند، گفت: سازمان حج و زیارت هیچ دخل و تصرفی در قیمت فیش حج ندارد و خرید و فروش به صورت توافقی انجام می‌شود و ما تنها پل ارتباطی بین واگذارکننده و خریدار سند هستیم.

معاون سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر پشت نوبت اعزام به حج هستند گفت: برخی از افراد به علت نبود استطاعت جسمی یا مالی امکان اعزام ندارند و می‌خواهند سهمیه خود را واگذار کنند؛ بنابراین سازمان حج امر واگذاری را برای آن‌ها تسهیل می‌کند. متقاضیان بعد از ثبت اطلاعات خود در سامانه با تأیید مدارک به یک دفتر زیارتی مراجعه می‌کنند و کارهای نقل و انتقال فیش خود را انجام می‌دهند.

رضایی از واگذارکنندگان فیش‌ها درخواست کرد که به افراد واسطه گر و دلال اطمینان نکنند چرا که آن‌ها ممکن است مبالغ هنگفتی درخواست و سوءاستفاده کنند.

وی توصیه کرد خریدار و فروشنده صرفاً به این سامانه مراجعه کنند و به قیمت‌هایی که دلال‌ها می‌دهند توجه نکنند، چرا که فقط باعث افزایش قیمت خواهد شد. / همشهری آنلاین

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 4 / 5. تعداد امتیازات: 91

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi