فرهنگ و هنر

معرفی کتاب « وایکینگ‌های دیجیتال »‌نوشته «دکتر علی آبکار»

کتاب « وایکینگ‌های دیجیتال »‌به قلم «دکتر علی آبکار» که متخصص حوزه برندسازی و بازاریابی است نگارش یافته و در ۵۰ صفحه به چاپ رسیده است. این کتاب با هدف یاری‌رسانی به استارتاپ‌ها با استفاده از مدل‌سازی و الگو برداری از موفق‌ترین‌های استارتاپ‌های سوئدی به بازار نشر ارائه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

 کتاب وایکینگ‌های دیجیتال ، در رابطه با استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا برای مدیران استارتاپی، علاقه‌مندان به کارآفرینی و مدیران شهری در نظر گرفته شده آست. موضوعاتی نظیر تعاریف استارتاپی، دلایل رشد و موفقیت استارتاپ‌های سوئدی، نقش دولت در موفقیت استارتاپ‌ها و راهکارهای بومی‌سازی رشد استارتاپی در وایکینگ‌های دیجیتال مطرح شده است.

در وایکینگ‌های دیجیتال به موضوعاتی نظیر تعاریف استارتاپی، دلایل رشد و موفقیت استارتاپ‌های سوئدی، نقش دولت در موفقیت استارتاپ‌ها و راهکارهای بومی‌سازی رشد استارتاپی و… پرداخته شده است

محتوای کتاب « وایکینگ‌های دیجیتال »‌

وایکینگ ها و استارتاپ

تاریخچه وایکینگ ها و تعاریف استارتاپی، ویژگی های کسب و کارهای نوپا و چگونگی تشکیل یک استارتاپ.

استارتاپ های سوئدی

بررسی استارتاپ های موفق سوئدی و همچنین پایتخت سوئد شهر استکهلم که به بهشت استارتاپ ها و سیلیکون ولی اروپا معروف است.

نقشه موفقیت سوئدی ها

راهکارهای بومی و نقشه موفقیت به روش سوئدی ها برای مدیران دولتی جهت آماده سازی زیر ساخت ها و استارتاپ ها به منظور جذب موقعیت و استفاده درست از منابع.

منبع:‌ aliabkar.com

مقالات تصادفی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close