کتاب « وایکینگهای دیجیتال »به قلم «دکتر علی آبکار» که متخصص حوزه برندسازی و بازاریابی است نگارش یافته و در ۵۰ صفحه به چاپ رسیده است. این کتاب با هدف یاریرسانی به استارتاپها با استفاده از مدلسازی و الگو برداری از موفقترینهای استارتاپهای سوئدی به بازار نشر ارائه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.
کتاب وایکینگهای دیجیتال ، در رابطه با استارتاپها و کسبوکارهای نوپا برای مدیران استارتاپی، علاقهمندان به کارآفرینی و مدیران شهری در نظر گرفته شده آست. موضوعاتی نظیر تعاریف استارتاپی، دلایل رشد و موفقیت استارتاپهای سوئدی، نقش دولت در موفقیت استارتاپها و راهکارهای بومیسازی رشد استارتاپی در وایکینگهای دیجیتال مطرح شده است.
در وایکینگهای دیجیتال به موضوعاتی نظیر تعاریف استارتاپی، دلایل رشد و موفقیت استارتاپهای سوئدی، نقش دولت در موفقیت استارتاپها و راهکارهای بومیسازی رشد استارتاپی و… پرداخته شده است