مدیرعامل سایپایدک: افزایش بهرهوری راه توسعه کسب و کار است
به گزارش روابط عمومی سایپایدک، دکتر امینی در جمع کارکنان ساعی سایپایدک، با تاکید بر لزوم درک درست از شرایط توسط کارکنان و تسری آن به سایر افراد، افزود: یکی از مواردی که میتواند به بهبود کسب و کار منجر شود، اولویت دادن به بهرهوری است تا با گسترش رفتار خوب، به اهداف سازمان برسیم.
مدیرعامل سایپایدک افزود: در حوزه منابع انسانی باید در کنار توجه به کارکنان، نگاه اقتصادی حاکم باشد. این نگاه اقتصادی اگر با افزایش بهرهوری همراه باشد، میتوانیم در کنار هم مشکلات را از پیش رو برداریم.
امینی گفت: تشویق مادی و معنوی کارکنان پر تلاش، از وظایف مدیران سازمان است و در مقابل، از کارکنان انتظار داریم منافع سازمان را در راستای منافع خود ببینند و برای توسعه کسب و کار، مشارکت کنند و برای اعتلای نام سایپا و سایپایدک تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
وی با بیان اینکه آنچه که موجب میشود یک نفر در محیط کار خود نمونه باشد، تعهد و وجدان کاری است؛ گفت: آنچه که باعث افزایش انگیزه میشود، اقناع درونی مبنی بر انجام وظیفه و درست انجام دادن کار است. عمل کردن به وظایفی که سازمان بر عهده کارکنان گذاشته است، موجب نظم در کارها و به ثمر رسیدن اهداف شرکت خواهد شد.
امینی یادآور شد: تلاش کارکنان، تضمین کننده موفقیت سازمان است. همه کارکنان سازمان سرمایه اصلی شرکت به حساب میآیند؛ لذا باید در شرایطی که با برخی ناملایمات اقتصادی مواجه هستیم، همه، همراه و همدل، دغدعههای سازمان را دغدغههای خود بدانیم و با روشهای مناسب، اهداف سازمانی را محقق کنیم.
همچنین در این نشست، تعدادی از کارکنان ساعی در سخنان جداگانهای به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در راستای بهبود عملکرد سازمان پرداختند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و کارت هدیه، از کارکنان نمونه سایپایدک در سال ۹۶ قدردانی شد.
اسامی کارکنان نمونه سال ۹۶ به این شرح است: مهدی کاظم خانلو، رامین ترابی قراول خانه، علی قاسمی، مجید زارعی (مدیریت نگهداری و توزیع قطعات)، قاسم آقازیارتی فراهانی (مدیریت خدمات و توسعه زیرساخت)، محمدعلی داوودزاده بنی، حافظ ایرجی راد، هادی سلیمی (مدیریت تعمیرگاههای مرکزی)، سعید شهبازیان (مدیریت مالی)، علیرضا امینی جهرمی (مدیریت تکنولوژی اطلاعات و مهندسی سازمان) و بهمن راستاد (مدیریت حراست).
منبع: سایپا یدک