1

علل ضعف بدن و روش درمان آن چیست؟

  • کد خبر : 9605
  • 16 نوامبر 2016 - 14:06
علل ضعف بدن و روش درمان آن چیست؟

ضعف بدن یک بیماری نیست بلکه یک شکایت است، ضعف بدن و خستگی احساسی است که توسط فرد و به صورت های مختلف از جمله : بی حالی، کسالت و … همچنین به صورت احساس باطنی ضعف و میل شدید به استراحت یا خوابیدن نیز بیان می گردد. اگر این مشکل را دارید این مطلب را بخوانید.

#علل #ضعف_بدن #درمان #دانستنی #بیشتر_بدانیم

    ضعف بدن یک بیماری نیست بلکه یک شکایت است، ضعف بدن و خستگی احساسی است که توسط فرد و به صورت های مختلف از جمله : بی حالی، کسالت و زود خسته شدن، فقدان انگیزه و نیرو، ازدست دادن میل و علاقه به کارهای روزمره، شادابی کم یا احساس یأس و ناامیدی بیان می شود; همچنین به صورت احساس باطنی ضعف و میل شدید به استراحت یا خوابیدن نیز بیان می گردد. اگر این مشکل را دارید این مطلب را بخوانید.

درمان ضعف بدن

آیا می دانید چه میوه ای خستگی و ضعف بدن شما را برطرف می کند؟

علل ضعف بدن و درمان آن- پایگاه اینترنتی دانستنی ایران

* یکی از میوه هایی که برای درمان ضعف بدن و خستگی می توان استفاده کرد، انگور است. مصرف انگور خستگی را برطرف می‌كند و به دلیل داشتن پتاسیم برای برطرف كردن ضعف مفید است. مصرف آب انگور تازه می‌تواند یبوست را كه عوارض آن بی اشتهایی، نفخ، سردرد، تشنگی مفرط و بوی بد دهان است، از بین ببرد.

غوره حالت كال انگور است و برای درست كردن سركه استفاده می‌شود و سركه حاصل از تخمیر دانه‌های انگور در تسكین خارش‌های پوستی و جلدی مؤثر است.

انگور سرشار از پتاسیم است كه برای درمان ضعف مفید است. انگور برای سلامت قلب، ریه و كلیه مفید است و به علت داشتن املاح و مواد سلولزی، ملین و مدر است و برای مبتلایان به اوره خون مناسب و سازگار است.

دانه‌های خشك انگور صفرا و بلغم را رفع می‌كند. اتصالات را قوی می‌كند و حالت‌های خستگی و ضعف بدن را برطرف می‌كند. روغن هسته انگور حاوی اسید‌های چرب غیر اشباع است كه مصرف آن بسیار مفید است.

علل ضعف بدن و درمان آن- پایگاه اینترنتی دانستنی ایران

*یکی دیگر از مواد غذایی که می توان از آن برای درمان ضعف بدن استفاده کرد جو است. جو از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک و دارای خواص دارویی است.

جو غذایی بسیار مقوی است. جوشانده ‏ی حاصل از مخلوط دانه‏ های جو همراه با جوی دوسر و گندم ماده غذایی بسیار مقوی در درمان ضعف بدن است. جو دارای مقادیر بالایی از فسفر است؛ بنابراین برای وضعیت عصبی و فعالیت‏ های ذهنی بسیار مفید است.

منبع: بیتوته

درمان ضعف بدن

درمان ضعف عمومی بدن پاسخ دکتر ضیایی در برنامه حدیث تندرستی در شبکه جهانی ولایت

آپارات

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=9605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi