2
رئیس ورزشگاه آزادی:

به زودی ورزشگاه آزادی میزبان بانوان خواهد بود

  • کد خبر : 142488
  • 25 می 2023 - 1:02
به زودی ورزشگاه آزادی میزبان بانوان خواهد بود

دانستنی آنلاین: رئیس استادیوم یکصدهزار نفری آزادی، از آمادگی این ورزشگاه، جهت میزبانی بانوان در فصل آتی فوتبال خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین، علیرضا عاصم یوسفی، رئیس ورزشگاه آزادی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه اظهار کرد: طبقه دوم ورزشگاه که پلمپ بود با دستور دادستانی محترم از حالت پلمپ خارج شد. تمام قسمت‌های طبقه دوم […]

دانستنی آنلاین: رئیس استادیوم یکصدهزار نفری آزادی، از آمادگی این ورزشگاه، جهت میزبانی بانوان در فصل آتی فوتبال خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، علیرضا عاصم یوسفی، رئیس ورزشگاه آزادی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه اظهار کرد: طبقه دوم ورزشگاه که پلمپ بود با دستور دادستانی محترم از حالت پلمپ خارج شد. تمام قسمت‌های طبقه دوم از حالت پلمپ خارج است اما بخش هایی از این طبقه که در حال تعمیرات است، فعلاً قابل استفاده نیست.

عاصم یوسفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا  شرایط برای حضور زنان در ورزشگاه مهیا است یا خیر  گفت: بله و تمام تلاشمان را می‌کنیم برای فصل بعد میزبان خوبی برای بانوان باشیم.

زنان در ورزشگاه آزادی

 

این اظهارات در حالی از سوی رئیس ورزشگاه آزادی مطرح می شود که موضوع حضور بانوان در ورزشگاه، یکی از قدیمی ترین مطالبات حداقلی بانوان طی سالیان گذشته بوه است که همواره از سوی جریان های  رادیکال و با نفوذ، به شدت با آن مخالفت و در ایده آل ترین حالت، تنها تعداد معدودی از بانوان آن هم به صورت گزینشی موفق شده اند برای تماشای بازی فوتبال، وارد ورزشگاه بشوند.

سال گذشته در جریان مسابقه فوتبال تیم های  ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد، از  ورود بانوان به داخل ورزشگاه ممانعت به عمل آمد. این در حالی بود که  آنان برای حضور در استادیوم بلیت تهیه کرده بودند.

بخش آخر، شاهکار نیروهای امنیتی آنجا بود که در مقابل ایستادگی دخترانی که معتقد بودند بلیت خریده‌اند و باید به ورزشگاه بروند، اسپری‌های فلفل بیرون آورده شد و به صورت آنها پاشیده شد.

پاشیدن افشانه فلفل به چشم دختران

در نهایت به رغم اظهارت رئیس استادیوم آزادی، مبنی بر آمادگی این ورزشگاه برای حضور بانوان، نمی توان امید چندانی داشت که این امر بدون چالش محقق گردد، چرا که تقریبا عمده مسئولانی که امروز بر سر کار هستند؛ چه در مجلس و چه در دولت و قوه قضاییه، همه از یک طیف سیاسی بوده و به نوعی همگی آنان مخالف ورود بانوان به ورزشگاه هستند.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi