2

اولین جشنواره برترین‌ های تبلیغات ایران، آبان ماه برگزار می‌ شود

  • کد خبر : 28963
  • 29 ژوئن 2018 - 11:22
اولین جشنواره برترین‌ های تبلیغات ایران، آبان ماه برگزار می‌ شود

اولین جشنواره برترین‌ های تبلیغات ایران، آبان ماه برگزار می‌ شود

قشر تاثیرگذار سیاست های تبلیغی و راهکارهای کمک به اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی در نخستین گردهمایی شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی برترین‌های تبلیغات ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره با تاکید بر لزوم برگزاری چنین جشنواره هایی در کشور تصریح کرد: حضور جدی و فعال شرکت ها و کانون های  تبلیغاتی در رسانه ها و فضای مجازی، گام مهمی در معرفی کالای ایرانی و رشد تولید ملی خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تلاش خود را برای گسترش حضور کانون های آگهی و تبلیغاتی در معرفی تولیدات ملی بکار خواهد گرفت گفت: ما از حضور شرکت های تبلیغاتی خارجی در این دوره از جشنواره  استقبال و زمینه همکاری آنها با برندهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی را  مهیا می کنیم و این می تواند گام مهمی در معرفی کالای ایرانی در سطح منطقه ای و بین المللی باشد.

در ادامه، نمایندگان نهادها، مدیران کانون های آگهی و تبلیغاتی و دبیر جشنواره بین المللی برترین های تبلیغات ایران به  ارائه دیدگاه های خود برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره پرداختند.

محمد سلطانی فر، رئیس، محمد حیدری قائم مقام شورای سیاست گذاری و علی صادق شیرازی دبیر نخستین جشنواره برترین های تبلیغات ایران هستند.

همچنین حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما، برزین ضرغامی رییس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و مجید دوخته چی زاده و ساعد جنانی از دیگر اعضای شورای سیاست گذاری این جشنواره هستند.

اولین جشنواره بین المللی برترین های تبلیغات ایران از اول تا سوم آبان ماه ۹۷ در تهران بر گزار می شود.

منبع: انجمن صنفی مدیران رسانه

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi