1

مهندس جهرودی: وانت نیسان محصولی بی رقیب در بین خودروهای تجاری کشور است

  • کد خبر : 28331
  • 02 ژوئن 2018 - 14:41
مهندس جهرودی:  وانت نیسان محصولی بی رقیب در بین خودروهای تجاری کشور است

مهندس جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در جریان بازدید از غرفه زامیاد در سومین نمایشگاه دستاوردهای بهره وری شرکت های گروه خودروسازی سایپا گفت: قدرت و کیفیت شاسی وانت نیسان به حدی است که این محصول قدیمی شرکت زامیاد را در عرصه خودروهای تجاری سبک کشور بی رقیب نموده است.

مهندس جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: قدرت و کیفیت شاسی وانت نیسان به حدی است که این محصول قدیمی شرکت زامیاد را در عرصه خودروهای تجاری سبک کشور بی رقیب نموده است.

به گزارش ارتباطات، وی در جریان بازدید از غرفه زامیاد در سومین نمایشگاه دستاوردهای بهره وری شرکت های گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: با حفظ شاسی وانت نیسان در سایر خودروهای تجاری سبک می توانیم ویژگی های مهم این محصول نظیر: حمل بار و تناژ بالا را به سایر محصولات منتقل کنیم. مدیر عامل سایپا با تاکید بر لزوم برگزاری این چنین نمایشگاه هایی نیز گفت: برنامه استراتژیک و کلان گروه خودروسازی سایپا در واقع تولید و عرضه متنوع ترین محصولات با بالاترین استاندارد های کیفی می باشد. برگزاری این چنین نمایشگاه هایی در سطح شرکت های گروه می تواند علاوه بر اتکا به توان داخلی به ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده نیز کمک شایانی نماید. شایان ذکر است، شرکت زامیاد با ارائه آخرین دستاوردهای خود در قالب انواع طرح، مقالات و پروژه ها در بخش های اتاقسازی، مهندسی تولید، برنامه ریزی، ساخت قطعات و مونتاژ در سومین نمایشگاه بهره وری سایپا حضوری فعال دارد. گفتنی است، سومین نمایشگاه بهره وری سایپا از یکم الی سوم خردادماه در محل رستوران مرکزی شرکت سایپا برپا شده است.

منبع: ارتباطات شرکت زامیاد

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi