1

بخشی از مجتمع تجاری، تفریحی و اداری ایران مال راه اندازی می شود

  • کد خبر : 26922
  • 09 اردیبهشت 1397 - 9:14
بخشی از مجتمع تجاری، تفریحی و اداری ایران مال راه اندازی می شود

بخشی از مجتمع تجاری، تفریحی و اداری ایران مال راه اندازی می شود

بخشی از مجتمع تجاری، تفریحی و اداری ایران مال روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه باحضور مدیران و مقامات ارشد کشور همزمان با برگزاری نمایشگاه برترین های توسعه صنعت ساختمان در این مجتمع، راه اندازی می شود.

اهالی منطقه ۲۲ تهران احتمالا تا حالا متوجه شده‌اند که در ضلع جنوبی بزرگراه شهید همت سنگ بنای پروژه غول پیکری گذاشته شده که زیربنای کل آن یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع است. البته این عدد مساحت کل پروژه است و بخش تجاری آن حدود ۱۸۶ هزار متر مربع خواهد بود.

مقایسه مجتمع تجاری و تفریحی ایران مال با پروژه های عظیم دنیا

مساحت تجاری ایران مال هم ردیف پروژه های بزرگ دنیا می ایستد و اندکی بزرگ تر از The Trafford center انگلستان و Mall of America آمریکاست. بگذارید برای پی بردن به عظمت پروژه تجاری تفریحی بین المللی ایران مال یک مثال دیگر بزنیم. برای بازدید از کل بخش تجاری این پروژه باید حدود ۱۴٫۷ کیلومتر پیاده روی کنید. ” یعنی به اندازه مسافت خیابان ولیعصر از میدان منیریه تا تجریش “
مقایسه پروژه ایران مال

جزئیات پروژه ایران مال

شروع فعالیت های مجتمع تجاری ایران مال، در سال 1390 با حدود هفت هزار نفر در زمینی به مساحت یک میلیون و 100 هزار متر مربع آغاز شده است. طی دو سال بعد در فاز بعدی 600 هزار متر مربع دیگر در ضلع غربی به سایت پروژه اضافه شد. در کل مجتمع تجاری ایران مال علاوه بر بخش تجاری دارای دو برج اداری، پارگینگ، دو هتل 5 ستاره ، دریاچه و تالار پذیرایی نیز خواهد شد. اگر بخواهید در بخش تچاری پروژه ایران مال پیاده روی کنید و برای بازدید از هر مغازه و فروشگاه حدود ۵ دقیقه زمان بگذارید، تقریبا سه روز طول خواهد کشید تا از تمام فروشگاه ها دیدن نمایید.

مجموعه تجاری تفریحی ایران مال در منطقه ۲۲ تهران شامل بخش های زیر می باشد :

باغ ایرانی (به عنوان قلب پروژه و از زیباترین بخش های ایران مال)، پیست یخ، ایوان بلور، تالار پذیرایی الماس، گالری و نمایشگاه خودرو، مجموعه سینمایی،  فودکورت و مرکز تفریحات خانوادگی، آمفی تئاتر،  هتل های ۵ ستاره ایران مال، دریاچه ایران مال با نمایش و رقص آب، همچنین طرح توسعه آتی که شامل یک مجموعه فروشگاهی بزرگ و مرکز بین المللی تجارت تهران و مرکز نمایشگاه ها می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=26922

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi