5

یکشنبه بدون ترافیک در پایتخت

  • کد خبر : 125930
  • 26 تیر 1401 - 10:04
یکشنبه بدون ترافیک در پایتخت
سرهنگ علی اصغر شریفی با بیان اینکه امروز یکشنبه ۲۶ تیر ترافیک نسبت به روزهای قبل کمتر است گفت: عبور و مرور در معابر بزرگراهی و اصلی تهران روان و بدون مشکل گزارش می‌شود.   

به گزارش دانستنی آنلاین،  رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه یکشنبه ۲۶ تیر انجام شد، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در همه تقاطع‌ها، معابر  و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک  حضور دارند.

یکشنبه بدون ترافیک در پایتخت

 

وی ادامه داد: بزرگراه رسالت از خیابان منصوری، بزرگراه نواب از پل قزوین، خیابان آزادی از خیابان شهیدان، بزرگراه بابایی از بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه زین‌الدین از خیابان گلزار دارای بار ترافیکی نسبتا سنگین و در حال حرکت است و در مابقی معابر شاهد خلوتی معابر و تردد روان هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در معابر خلوت از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم./ایرنا

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi