2

یارانه دی ماه واریز شد

  • کد خبر : 137957
  • 11 ژانویه 2023 - 15:59
یارانه دی ماه واریز شد
مرحله ۱۴۳ دهک بندی اعلامی از سوی وزارت کار به حساب سرپرستان خانوار   طی دیشب و امروز واریز شد . به گفته حسینی ، طبق روال گذشته  به دهک  اول تا سوم به ازای هر نفر ۴۰۰ هزارتومان و دهک چهارم تا نهم ۳۰۰ هزارتومان یارانه پرداخت گردید .

به گزارش پایگاه خبری دانستنی انلاین، حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه گفت: مرحله ۱۴۳ دهک بندی اعلامی از سوی وزارت کار به حساب سرپرستان خانوار  طی دیشب و امروز واریز شد .

به گفته حسینی ، طبق روال گذشته  به دهک  اول تا سوم به ازای هر نفر ۴۰۰ هزارتومان و دهک چهارم تا نهم ۳۰۰ هزارتومان یارانه پرداخت گردید .

وی ادامه داد: سرپرستان خانوارهای که یارانه نقدی ایشان در اردیبهشت قطع شده بود و درخواست بازبینی ثبت کرده اند. چنانچه دهک اول تا نهم شناسایی شوند، مشمول یارانه می شوند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه می گوید: به هیچ عنوان یارانه فردی قطع نشده و هیچ پیامکی از سوی دولت در خصوص قطع یارانه به افراد ارسال نشده است و تمامی این پیامک ها جعلی با قصد کلاهبرداری بوده است.

یارانه دی

یارانه دی

ایشان در ادامه  گفت: مرحله ۱۴۳ به تمامی مشمولان یارانه نقدی داده شد و طرح کالابرگ که قرار بود به صورت آزمایشی در استان هرمزگان انجام شود  ، این ماه نیز اجرا نشده است.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137957

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi