1

کمک ۲ هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز به مدارس سیلزده لرستان

  • کد خبر : 69951
  • 01 می 2019 - 11:42
کمک ۲ هزار میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز به مدارس سیلزده لرستان

دانستنی آنلاین:طبق اعلام مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ۵۰۰ تن از خیرین مدرسه ساز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، ۲ هزار میلیارد ریال برای بازسازی مدارس سیلزده تعهد کردند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایرنا، رضا زینی وند مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حجم خسارات به حدی است […]

دانستنی آنلاین:طبق اعلام مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ۵۰۰ تن از خیرین مدرسه ساز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، ۲ هزار میلیارد ریال برای بازسازی مدارس سیلزده تعهد کردند.

خیرین مدرسه ساز

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایرنا، رضا زینی وند مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حجم خسارات به حدی است که با اعتبارات دولتی قابل جبران نیست و براین اساس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا کنون خیرین با حضور در مناطق سیل زده علاوه بر تعهد برای بازسازی مدارس تخریبی، اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تهیه لوازم و تجهیزات آموزشی نموده اند.
وی اظهار داشت: در این راستا در مراسم خیرین مدرسه ساز کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برای ساخت و بازسازی مدارس مناطق سیل زد بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای ساخت و بازسازی مدارس تخریبی و آسیب دیده در مناطق سیل زده کشور تعهد دادند.
رضا زینی وند مقدم در ادامه از اعزام ۱۰۰دبیر نخبه دبیرستان های خاص تهران به شهرستان پلدختر خبر داد و بیان کرد: با همکاری آموزش و پرورش شهر تهران این عزیزان به مدت ۴۵روز برای دانش آموزان پایه دوازدهم اردوی علمی آموزشی برگزار می کنند .
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=69951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi