4

کمک هنرمندان و شخصیت های معروف به مبارزه با ویروس کرونا

  • کد خبر : 68859
  • 13 مارس 2020 - 14:39
کمک هنرمندان و شخصیت های معروف به مبارزه با ویروس کرونا

دانستنی آنلاین: با شیوع ویروس کرونا در جهان برخی افراد مشهور، خواننده ها، بازیگران و هنرمندان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود مبالغی را برای کمک به مقابله با این ویروس اختصاص دادند.  به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، شکست ویروس کرونا با همکاری و همیاری همه افراد جامعه ممکن خواهد بود. در این […]

دانستنی آنلاین: با شیوع ویروس کرونا در جهان برخی افراد مشهور، خواننده ها، بازیگران و هنرمندان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود مبالغی را برای کمک به مقابله با این ویروس اختصاص دادند. 

سلبریتی ها

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، شکست ویروس کرونا با همکاری و همیاری همه افراد جامعه ممکن خواهد بود. در این میان کمک های مالی سلبریتی ها یا افراد معروف در دنیا در راستای مسئولیت احتماعی آنها نه تنها به پیروزی بر این ویروس کمک خواهد کرد، بلکه شنیدن این اخبار در کاهش تشنج و ناآرامی روحی در جامعه نیر کمک کننذه است.

کمک سلبریتی های کره ای برای مبارزه با کرونا

با شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی و افزایش شمار افراد مبتلا به این بیماری، هنرمندان کره‌ای برای همراهی با مردم در مبارزه با کرونا دست به کار شدند. “لی یانگ آئه” بازیگر سرشناس کره‌ای که ما او را با نقش یانگوم می شناسیم مبلغ 50 میلیون وون برای افزایش تجهیزات پزشکی کمک کرده است.

“پارک سو جون” دیگر بازیگر مشهور کره ای نیز 100 میلیون وون به دولت کره جنوبی پرداخت کرده تا برای افزایش تجهیزات هزینه کند.

همچنین “شوگا” خواننده سرشناس و “سون یه جین” بازیگر کره‌ای به انجمن‌های خیریه کمک کرده اند.

“سونگ گاین” خواننده کره‌ای درآمد یکی از کنسرت های خود را به کمک به بیماران کرونا اختصاص داده و “گیم گویون” دیگر هنرمند کره‌ای نیز 40 هزار ماسک را خریداری و بین مردم توزیع کرده است.

“بونگ جون‌هو” کارگردان اسکاری فیلم انگل و “سونگ کانگ‌هو” بازیگر اصلی این فیلم نیز هر کدام مبلغ یک میلیون وون معادل 82 هزار دلار برای مبارزه با کرونا کمک کرده اند.

کمک بنیاد خیریه بیل گیتس

بنیاد بیل و ملیندا گیتس، قدرتمندترین بنیاد خیریه خانوادگی در جهان، و دو موسسه بزرگ خیریه دیگر روز سه شنبه ۱۲۵ میلیون دلار را به منظور کمک به تسریع روند یافتن درمانی برای ویروس کرونا، که در آستانه پاندمی در دنیاست، تخصیص دادند. ضمنا موسسه خیریه پزشکی «ولکام تراست»  ۵۰ میلیون دلار و بنیاد «مسترکارد ایمپکت» نیز ۲۵ میلیون دلار به این کار اختصاص داده است.

این اقدام به منظور تسریع بیشتر در روند شناسایی دارویی برای درمان این بیماری جدید و احتمالا ویروس‌های دیگر در آینده صورت گرفت.

هدف از تخصیص این کمک مالی این است که از دسترسی کشور‌های فقیر و مقرون به صرفه بودن درمان بیماری کرونا اطمینان حاصل شود.

کمک جکی چان

جکی چان، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده مشهور فیلم های اکشن که اصالتی اهل هنگ‌کنگ دارد، اعلام کرد برای کمک به تولید واکسن ویروس کرونا مبلغ یک میلیون یوان و یعنی معادل تقریبا 143 هزار دلار اهدا می‌کند.

این بازیگر مشهور هنگ‌کنگی که در تهیه ماسک و سپر‌های حفاظتی نیز کمک کرده با بیان اینکه نمی‌خواهد هم‌وطنان خود را ببیند که با ویروس کرونا دست به گریبان هستند و جان خود را از دست می‌دهند، در حالی که می توانستند از زندگی لذت ببرند، گفت: مهم نیست که چه سازمان و یا فردی این کار را می‌کند و پادزهر را می‌یابد می‌خواهم با یک میلیون یوان از یابنده یا یابنده های پادزهر یا واکسن این ویروس تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi