5

کشف حجاب خانم مهندس در انتخابات نظام مهندسی حاشیه ساز شد

  • کد خبر : 139254
  • 19 فوریه 2023 - 8:40
کشف حجاب خانم مهندس در انتخابات نظام مهندسی حاشیه ساز شد

دانستنی آنلاین: انتخابات نظام مهندسی که روز چهارشنبه 26 بهمن 1401 در محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم برگزار شد،حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت. به گزارش دانستنی آنلاین: یک زن در مراسم انتخابات هیات رییسه سازمان مهندسی تهران کشف حجاب کرد و با اعتراض از صحنه خارج شد.و انتشار فیلم این اتفاق در […]

دانستنی آنلاین: انتخابات نظام مهندسی که روز چهارشنبه 26 بهمن 1401 در محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم برگزار شد،حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت.

به گزارش دانستنی آنلاین: یک زن در مراسم انتخابات هیات رییسه سازمان مهندسی تهران کشف حجاب کرد و با اعتراض از صحنه خارج شد.و انتشار فیلم این اتفاق در فضای مجازی جنجال های زیادی به پا کرده است.

مهندس زینب کاظم‌پور که گفته شده به دلیل نداشتن روسری اجازه کاندیداتوری در هیات رئیسه مجمع به وی داده نشده با برداشتن روسری در سالن محل برگزاری مراسم گفت: به مجمعی که بخاطر سر نکردن روسری اجازه کاندیدا شدن نمی‌دهد، رسمیت نمی‌دهم.

در پی انتشار فیلم کشف حجاب خانم مهندس برای وی که گفته میشود در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به حجاب هتک حرمت کرده بود، پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات در این مورد آغاز شد.

 

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi