4

کشف جسد در باغ متروکه صومعه سرا/قاتل دستگیرشد

  • کد خبر : 124921
  • 07 جولای 2022 - 10:24
کشف جسد در باغ متروکه صومعه سرا/قاتل دستگیرشد

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا  خبرداد:  جسد یک نفر داخل باغی در شهرستان صومعه سرا کشف  و بلافاصله قاتلان دستگیر و شناسایی شدند. به گزارش دانستنی آنلاین،سرهنگ امیر وهاب‌زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن یک جسد در باغی متروکه در شهر صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور […]

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا  خبرداد:  جسد یک نفر داخل باغی در شهرستان صومعه سرا کشف  و بلافاصله قاتلان دستگیر و شناسایی شدند.

به گزارش دانستنی آنلاین،سرهنگ امیر وهاب‌زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن یک جسد در باغی متروکه در شهر صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که جسد مربوط به مردی ۲۹ ساله است که پس از خفگی در داخل باغ دفن شده است.

کشف جسد در باغ متروکه صومعه سرا/قاتل دستگیرشد

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، ۲ متهم این پرونده و مخفیگاه آن‌ها را در شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ۲۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل این فرد به علت اختلاف شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند./صداوسیما

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=124921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi