دانستنی آنلاین: کتاب «بازاریابی رسانه های اجتماعی 2019»، جزء 20 کتاب برتر توصیه شده برای مطالعه در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی در سال 2020 منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، کتاب «بازاریابی رسانه های اجتماعی 2019» نوشته تونی پی یرس با ترجمه مجتبی مالکی، محمد زرگری، نعیم هوشمند و امید حمد باغستانی از سوی انتشارات سپید برگ به چاپ رسید.
در معرفی این کتاب آمده است: بر اساس آخرین تحلیل های آماری سال 2019 در هر یک دقیقه، در اینترنت 4.500.000 ویدئو در یوتیوب دیده میشود،511.200 توئیت منتشر میشود، در اسکایپ 231.840 تماس برقرار میشود،55.140 تصویر در اینستاگرام منتشر میشود، در اوبر 9.772 ماشین کرایه داده می شود، در گوگل 4.497.420 جستجو 390.030 اپلیکیشن دانلود میشود. کاربران فعال در اینترنت نیز 142 دقیقه از روز خود را در شبکه های اجتماعی میگذرانند.
این مهم نشان دهنده آن است که صاحبان کسب و کارها ترجیح میدهند در فضای مجازی محصولات و خدمات خود را معرفی نموده و با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنند.
این کتاب که توسط تونی پی یرس نویسنده و مالک کسب کار در امریکا به رشته تحریر در آمده، یکی از جدیدترین کتابهای منتشر شده در حوزه بازاریابی اجتماعی است که به علاقمندان چگونگی ایجاد محتوا و حضور موثر در شبکه های اجتماعی را آموخته و راهنمای مناسبی برای تبلیغات و برندینگ در فیس بوک و اینستاگرام است. هم چنین کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی2019 توسط سایت Book Authority (مورد تایید مجلات CNN ، Forbes ، Ins. و …) قرار دارد.
کتاب «بازاریابی رسانه های اجتماعی 2019» به قیمت 30 هزار تومان در کتاب فروشی های معتبر عرضه می شود. علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره های 66954459 و 66954460 تماس بگیرند.