2

کاهش واردات با هم افزایی صنعت خودرو و قطعه سازان

  • کد خبر : 63582
  • 21 آبان 1398 - 9:40
کاهش واردات با هم افزایی صنعت خودرو و قطعه سازان

دانستنی آنلاین/گروه خبر: مدیرعامل شرکت سازه گستر گفت: هم افزایی هرچه بیشتر صنعت خودرو و قطعه سازان می تواند نیازهای مهم این صنعت به امر واردات را کاهش دهد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، معصوم نجفیان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو افزود: تولید کنندگان قطعات خودرو با وجود تمام مشکلات توان تامین […]

دانستنی آنلاین/گروه خبر: مدیرعامل شرکت سازه گستر گفت: هم افزایی هرچه بیشتر صنعت خودرو و قطعه سازان می تواند نیازهای مهم این صنعت به امر واردات را کاهش دهد.

کاهش واردات با هم افزایی صنعت خودرو و قطعه سازان

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، معصوم نجفیان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو افزود: تولید کنندگان قطعات خودرو با وجود تمام مشکلات توان تامین نیازهای صنعت خودرو و بازار را دارند
رئیس هئیت مدیره گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: نمایشگاه بین المللی قطعات فرصت مغتنمی است تا تولید کنندگان و تامین کنندگان بتوانند با ارائه آخرین دستاوردهای تولیدی خود بسترهای توسعه بازار و کسب وکار را افزایش دهند.
نجفیان با اشاره به نقش دانش در تولید قطعات گفت: بهره مندی از آخرین دستاوردهای علمی در تولیدات صنعت خودرو و قطعات یک مزیت رقابتی مهم قلمداد میشود و با تقویت آن خواهیم توانست سهم مهمی از بازار منطقه را بدست آوریم.
وی ادامه داد: تنوع سبد محصول و افزایش تیراژ درگروه خودروسازی سایپا یک راهبرد اساسی محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت سازه گستر تصریح کرد: این شرکت همکاری با شرکتهای دانش بنیان را با جدیت دنبال می کند و جلسات مستمری تا حصول نتایج قابل ملموس با این شرکت ها درحال انجام است .
نجفیان همچنین اضافه کرد: با فزایش تیراژ تولید و تنوع بخشی به سبد محصولات بخش مهمی از سرمایه در گردش قطعه سازان تامین خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=63582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi