3

آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران

  • کد خبر : 33775
  • 12 دسامبر 2018 - 9:16
آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران

آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران روز سه شنبه سیزدهم آذرماه در “باغ موزه نگارستان” برگزار شد. شعار این جشنواره، “خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری” است.

بخش ویژه چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران به تبلیغات معطوف به “کالای‌ایرانی” اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، هوشمند سفیدی ـ رئیس جشنواره تبلیغات ایران ـ با اشاره به این موضوع تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان “سال حمایت از تولید کالای ایرانی، شورای سیاستگذاری جشنواره تبلیغات، تصمیم گرفت بخش ویژه خود را به انتخاب و معرفی انواع تبلیغاتی که در سال جاری و با هدف تبلیغ کالای ایرانی انجام می پذیرد، اختصاص دهد.

وی افزود: بر این اساس، در پنج رشته و در جمع از ۱۵ اثر برتر در این زمینه با اعطای شاهین (نماد جشنواره تبلیغات) و دیپلم افتخار تقدیر خواهد شد.

خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری شعار چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران

رئیس جشنواره تبلیغات ایران در ادامه با اشاره به اینکه در دوره چهارم جشنواره نیز برترین آثار تبلیغاتی کشور در ۱۲ گروه فعالیتی انتخاب و معرفی خواهند شد، مهلت ارسال آثار را از ۱۵ مهر ماه تا ۱۵ آذر ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: آثاری که از اول اسفند ماه سال ۹۶ تا ۱۵ آذرماه سالجاری تولید شده باشند، می توانند در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات شرکت داده شوند.

هوشمند سفیدی شعار این جشنواره، را “خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری” عنوان کرد.

آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران

 آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران روز سه شنبه سیزدهم آذرماه در “باغ موزه نگارستان” برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران، ضمن تأکید بر رویکرد علمی – آموزشی و داوری مستقل و عادلانه جشنواره گفت: جشنواره تبلیغات متعلق به همه اعضای صنف تبلیغات و صنف روابط عمومی به عنوان دو بازیگر مهم عرصه تبلیغات است.

مسعود اسعدی سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: جشنواره تبلیغات ایران تنها رویدادی است که باید باحضور گسترده صنف تبلیغات، قویتر، پربارتر و مفیدتر برگزار شود.جشنواره تبلیغات، باید همه رشته‌های تبلیغات را در برگیرد و محل تجمع همه گروه های درگیر تبلیغات باشد.

همچنین دکتر ساعد جنانی زاویه دبیر انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی با استقبال از رویکرد گسترده جشنواره و ضمن اعلام حمایت و همراهی انجمن تبلیغات از جشنواره تبلیغات ایرانگفت: این جشنواره باید همه فعالان عرصه تبلیغات را در برگیرد.

لازم به ذکر است که چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران روز ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا / دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi