2

چرا برنامه پزشک خانواده اجرا نمی شود

  • کد خبر : 127848
  • 12 آگوست 2022 - 9:08
چرا برنامه پزشک خانواده اجرا نمی شود

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که برای اجرای برنامه پزشک خانواده کاملا آماده ایم، گفت: مانع اصلی این برنامه، بودجه و تامین منابع آن است. به گزارش دانستنی آنلاین ، بهرام عین‌اللهی اظهار داشت: یک خبر خوش برای مردم مناطق محروم داریم و آن اینکه ما سقف درآمد کارانه را برای پزشکان شاغل در […]

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که برای اجرای برنامه پزشک خانواده کاملا آماده ایم، گفت: مانع اصلی این برنامه، بودجه و تامین منابع آن است.

به گزارش دانستنی آنلاین ،

به گزارش دانستنی آنلاین ، بهرام عین‌اللهی اظهار داشت: یک خبر خوش برای مردم مناطق محروم داریم و آن اینکه ما سقف درآمد کارانه را برای پزشکان شاغل در مناطق محروم برداشتیم و بر این اساس پزشکان و کادر سلامت اگر به مناطق محروم روند، می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند. از طرفی هم مردم مناطق محروم می‌توانند انواع و اقسام متخصصان را در دسترس داشته باشند.

وی افزود: در زمینه پزشک خانواده کاملاً آمادگی داریم. مانع اصلی که در این زمینه داریم، بحث بودجه است و اگر بودجه مورد نظر آن تأمین شود می‌توانیم آن را پیش بریم. مانند آنچه که در دارویار اتفاق افتاد.

وزیر بهداشت گفت: البته پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس اجرا می‌شود. برای اجرای کشوری آن بسته‌های ما کاملاً آماده است و با تأمین منابع مالی آغاز به اجرای این طرح می‌کنیم./مهر

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127848

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi