2

پیش‌بینی سازمان‌های جاسوسی کره جنوبی در مورد کره شمالی

  • کد خبر : 48099
  • 02 آگوست 2019 - 8:14
پیش‌بینی سازمان‌های جاسوسی کره جنوبی در مورد کره شمالی

دانستنی آنلاین:سازمان‌های جاسوسی کره جنوبی می‌گویند کره شمالی به علت نارضایتی از رزمایش مشترک سئول و واشنگتن همچنان به آزمایش‌های موشکی خود ادامه خواهد داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از فارس،سازمان‌های جاسوسی کره جنوبی می‌گویندکره شمالی به علت نارضایتی از رزمایش مشترک سئول و واشنگتنهمچنان به آزمایش‌های موشکی خود ادامه خواهد داد.  «لی ایون جائه» از نمایندگان پارلمان کره جنوبیروز پنج‌شنبه پس […]

دانستنی آنلاین:سازمان‌های جاسوسی کره جنوبی می‌گویند کره شمالی به علت نارضایتی از رزمایش مشترک سئول و واشنگتن همچنان به آزمایش‌های موشکی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از فارس،سازمان‌های جاسوسی کره جنوبی می‌گویندکره شمالی به علت نارضایتی از رزمایش مشترک سئول و واشنگتنهمچنان به آزمایش‌های موشکی خود ادامه خواهد داد.

 «لی ایون جائه» از نمایندگان پارلمان کره جنوبیروز پنج‌شنبه پس از نشست کمیته اطلاعات پارلمان در جمع خبرنگاران گفت: مقامات ارشد سرویس اطلاعات ملی (NIS) اعلام کردند با توجه به نارضایتی آشکار پیونگ‌یانگ در خصوص عدم لغو رزمایش نظامی مشترک سئول و واشنگتن، این سازمان جاسوسی پیش‌بینی می‌کند طی هفته‌های آینده آزمایش‌های موشکی پیونگ‌‎یانگ همچنان ادامه داشته باشد.

وی همچنین به نقل از مقامات امنیتی افزود: باور جمعی بر این است که کره شمالی تمایل دارد پیش از آغاز گفتگو‌های کاری درباره مذاکرات با آمریکا، سامانه‌های تسلیحاتی خود را توسعه دهد.

پیش‌تر ارتش کره جنوبی اعلام کرده بود پیونگ‌یانگ بامداد چهارشنبه دو موشک بالستیک کوتاه‌برد را از نزدیکی شهر «وونسان» شلیک کرد که این موشک‌ها پس از طی ۲۵۰ کیلومتر فرود آمدند. (اینجا) پیونگ‌ یانگ با بیان اینکه این آزمایش‌ها با نظارت مستقیم کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده است، تأکید کرد این آزمایش موشکی  هشداری به جنگ‌طلبان کره جنوبی بود.

کره شمالی هفته گذشته (۳ مرداد) نیز پس از اینکه واشنگتن و سئول اعلام کردند رزمایش مشترک ماه آینده خود در شبه‌جزیره را لغو نمی‌کنند، دو موشک بالستیک کوتاه‌برد را آزمایش کرد.

پیونگ‌یانگ پس از یک سال وقفه و در پی به بن‌بست‌خوردن مذاکرات هسته‌ای با واشنگتن و خودداری آمریکا از لغو تحریم‌ها علیه کره شمالی، آزمایش‌های موشکی خود را بار دیگر از سر گرفته است.

در دیدار غیرمنتظره ماه گذشته ترامپ و کیم در منطقه غیرنظامی بین دو کره، دو طرف توافق کردند که بار دیگر مذاکرات هسته‌ای را آغاز کنند.

کره شمالی و آمریکا از خرداد پارسال، مذاکرات هسته‌ای برای «خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزیره کره در ازای برداشتن تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ» را آغاز کردند. در همین میان سران دو کشور نیز دو بار در سنگاپور و ویتنام با هم دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

ترامپ حل مسئله کره شمالی را برگ برنده خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا می‌داند، اما به باور بسیاری از ناظران سیاسی علی‌رغم ادعای ترامپ و مقامات ارشد دولت او، تحرکات اخیر کره‌ شمالی نشان می‌دهد مذاکرات هسته‌ای به بن‌بست خورده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=48099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi