3

پوربافرانی: حمایت از کالای ایرانی با برندسازی میسر می شود

  • کد خبر : 25913
  • 28 فروردین 1397 - 11:10
پوربافرانی: حمایت از کالای ایرانی با برندسازی میسر می شود

پوربافرانی: حمایت از کالای ایرانی با برندسازی میسر می شود

  عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت:در سال حمایت از کالای ایرانی با هدف ایجاد اشتغال و تولید قطعا نیازمند برندسازی در کشور هستیم.
 به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عباسعلی پوربافرانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان، عضو فراکسیون تولید مجلس شورای اسلامی، در برنامه “گفت و گوی اقتصادی” رادیو گفت وگو در خصوص ضرورت  برندسازی کالای ایرانی،اظهار کرد: با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی که در راستای حمایت از تولید و اشتغال انجام شده است قطعا نیازمند برندسازی در کشور هستیم.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی با توجه به رسالت قانونگذاری و نظارت در این زمینه کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف فعال شده اند که بتوانند بخشی از موضوعاتی که مرتبط با حوزه فعالیت مجلس است را در پیشبرد اهداف بررسی کنند.

پوربافرانی بیان کرد:در حوزه برندسازی قطعا باید بخشی از فعالیت ها و اقدامات ما به مردم اختصاص داده شود به این معنا که درهرکجایی از کشور که کالای با کیفیت تولید می شود؛مردم حتما از آن کالا استفاده کنند.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت:در نظام ادارای و اجتماعی باید معرفی کالاهای با کیفیت در سطح کشور صورت بگیرد که در این راستا اگر تیمی متشکل از حوزه مجلس،صنعت و رسانه شکل بگیرد؛زمینه لازم برای این اقدام فراهم می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما باید تولید کالای باکیفیت باشد که نیاز به استفاده از کالای خارجی درکشور احساس نشود،تصریح کرد:در بحث برندسازی نیاز اولیه ما بسترسازی در این زمینه است که این امر نیز همراهی آحاد جامعه را می طلبد.

منبع: خانه ملت

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=25913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi