4

پیام پدرام پاک آیین؛ منتخب نمایندگان مدیران مسئول در هیئت نظارت بر رسانه ها

  • کد خبر : 132878
  • 21 نوامبر 2022 - 10:44
پیام پدرام پاک آیین؛ منتخب نمایندگان مدیران مسئول در هیئت نظارت بر رسانه ها

پدرام پاک آیین با کسب 57.29 درصد آرا در نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات بعنوان نماینده انتخاب شد. در ادامه شرح پیام ایشان را مطالعه می کنید. به گزارش دانستنی آنلاین، نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات از ساعت 10 تا 16 روز یکشنبه مورخ 1401/8/29 به […]

پدرام پاک آیین با کسب 57.29 درصد آرا در نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات بعنوان نماینده انتخاب شد. در ادامه شرح پیام ایشان را مطالعه می کنید.

به گزارش دانستنی آنلاین، نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات از ساعت 10 تا 16 روز یکشنبه مورخ 1401/8/29 به ‌صورت الکترونیکی برگزار شد و نتایج آرا در سامانه جامع رسانه ها‌ی کشور اعلام گردید. پدرام پاک آیین با کسب حداکثر آرا بعنوان نماینده انتخاب شد. وی پیامی منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من کیستم که چشم گشایم به رویتان
این بس که می کنم به زبان گفت و گویتان

سلام و درود خالصانه بر مدیران مسئول رسانه های ایران اسلامی که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود در نوزدهمین دوره انتخابات نمایندگی مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، گامی بلند در راه اعتلای جامعه رسانه ای و اقتدار صنفی برداشتند.
اعتماد دوباره شما به اینجانب سبب شد که بار سنگینی را بر دوش خود احساس کنم و امید دارم که وکیل شایسته‌ای برای نمایندگی مطالبات شما مدیران مسئول فاضل و فرزانه باشم.
شما سروران ارجمند با این رأی نشان دادید صنفی یکپارچه اید که قطب‌بندی‌های سیاسی، نمی‌تواند شما را به ورطه منازعات بی حاصل براند.
درودم بر همه مدیران مسئول رسانه های بی حامی، پایگاه های اطلاع رسانی پویا و پرتأثیر و مجلات مظلوم و پر برگ و بار که یک صفحه آنها را با دهها بنگاه بزرگ رانت ساز عوض نمی کنم.
سپاس این فرزند کوچک رسانه ، ارزانی شما
که پیروز این جلوه گری و درخشش صنفی هستید و همچنان آرمانهای متعالی رسانه، از عدالت طلبی و استقلال خواهی تا آزادی جویی و عزت مندی را بر تارک خواسته های به حق خویش با آرایتان فریاد زدید.
من با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رأی مثبت خویش به این خادم کوچک خود اجازه ادامه نمایندگی شان را دادند، می‌بوسم و از خداوند بزرگ می‌خواهم که به این کمترین، شایستگی آن را عطا فرماید تا با خدمت صادقانه خود، اعتماد و حمایت حتی آنهایی را که به من رأی ندادند، کسب کنم و بتوانم پاسدار حقوق، عزت و سربلندی همه رسانه های کشور باشم.

افتخار این برادر کوچک آن است که نماینده همه جامعه رسانه ای باشم و نیازمند کمک تک تک آنان؛ حتی کسانی که مخالف من و برنامه های من بوده‌اند. دست یاری و دوستی خود را صمیمانه به سوی همه اهل رسانه با هر سلیقه و گرایش دراز می‌کنم.
بنده بر این باورم که امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر، آماده بازگرداندن مرجعیت رسانه ای به داخل کشور است؛ چرا که اقتدار رسانه ،ضامن انسجام ملی، یکپارچگی کشور ، پیشرفت ، عدالت، امنیت و آسایش مردم است.
اینک که نماینده شما از شما مأموریت یافته است تا با درس‌آموزی از تجربه گذشته و با شتابی افزون‌تر ‌ وظیفه خود را آغاز کند، بیش از گذشته دست نیاز به سوی شما دراز می‌کنم.
خود را متعهد به مقابله با هر نوع تبعیض رسانه ای و همه آنچه با شما مطرح کرده ام می‌دانم و با عزمی راسخ و با اطمینان به حمایت مستمر شما مدیران مسئول گرانقدر، در این مسیر گام برخواهم داشت.
با تجدید عهد ارادت
برادرتان ، پدرام پاک آیین

 

در همین راستا سید رضا جمشیدی مدیر مسئول رسانه دانستنی آنلاین نیز انتخاب ایشان در نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات را تبریک گفت.

 

شرح جزییات این انتخابات را می توانید اینجا بخوانید.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=132878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi