2

پایتخت آماده برگزاری چهار انتخابات سال ۱۴۰۰ است

  • کد خبر : 78891
  • 01 فوریه 2021 - 16:30
پایتخت آماده برگزاری چهار انتخابات سال ۱۴۰۰ است

دانستنی آنلاین: انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به آمادگی این استان برای برگزاری چهار انتخابات سال ۱۴۰۰ بر لزوم زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از وزارت کشور ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به فضای انتخابات پیش رو اظهار داشت: شرایط […]

دانستنی آنلاین: انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به آمادگی این استان برای برگزاری چهار انتخابات سال ۱۴۰۰ بر لزوم زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از وزارت کشور ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به فضای انتخابات پیش رو اظهار داشت: شرایط برای انتخابات پیش رو بسیار مطلوب و مناسب است و استان تهران حتی از زمانبندی انتخابات نیز جلوتر است.
وی ادامه داد: با استفاده از فناوری اطلاعات و الکترونیک در زمینه احراز هویت استان تهران در انتخابات سال پیش به رتبه چهارم دست یافته است.
استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم در انتخابات سال ۱۴۰۰ با رعایت اصل بی طرفی، شفافیت و سلامت شاهد حضور حداکثری شهروندان در صحنه انتخابات باشیم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=78891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi