4

پایان کار زودهنگام «صالحی» در صندوق بازنشستگی

  • کد خبر : 50598
  • 13 آگوست 2019 - 13:10
پایان کار زودهنگام «صالحی» در صندوق بازنشستگی

دانستنی آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بالاخره میعاد صالحی مدیر جوان صندوق بازنشستگی را برکنار کرد و ایزدی را به عنوان سرپرست این نهاد منصوب کرد.  به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، بالاخره تسلیم فشار مخالفان مدیر جوان صندوق بازنشستگی شد و او را برکنار کرد. همچنین […]

دانستنی آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بالاخره میعاد صالحی مدیر جوان صندوق بازنشستگی را برکنار کرد و ایزدی را به عنوان سرپرست این نهاد منصوب کرد. 

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، بالاخره تسلیم فشار مخالفان مدیر جوان صندوق بازنشستگی شد و او را برکنار کرد.

همچنین طی حکمی از محمد شریعتمداری وزیر تعاون و کار رفاه اجتماعی میعاد صالحی به عنوان مشاور علمی و فناوری وزارت کار منصوب شد.

صالحی در مدت ۴ ماهه حضور خود در صندوق بازنشستگی برای اولین بار مدارک تحصیلی مدیران صندوق و شرکتهای تابعه را منتشر کرد. او همچنین برای اولین بار جمع حقوق و مزایای مدیران صندوق و شرکتهای تابعه اش را منتشر کرد.

سید میعاد صالحی، در قدم بعدی‌اش صورتهای مالی شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری را منتشر کرد و در تدارک انتشار جزییات پرونده‌ها و پروژه های چند هزار میلیادری زیرمجموعه های این صندوق بود که عمر مدیریتش بر صندوق به پایان رسید.

خبرها حکایت از این موضوع دارد که نعمت الله ایزدی ازسوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=50598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi