4

پایان پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با اعطای جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت

  • کد خبر : 78659
  • 28 ژانویه 2021 - 11:11
پایان پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با اعطای جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت

دانستنی آنلاین: پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران، با قرائت بیانیه پایانی و اعلام جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران در حالی روزگذشته به کار خود پایان داد که در ابتدا دکتر مجید قاسمی، […]

دانستنی آنلاین: پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران، با قرائت بیانیه پایانی و اعلام جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران در حالی روزگذشته به کار خود پایان داد که در ابتدا دکتر مجید قاسمی، رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت در سخنرانی خود به  تشریح فرهنگ سازمانی مقاوم و مدیریت بحران سازمانی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که فرهنگ سازمانی در آینده به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

ایشان ضمن اشاره به تعریف فرهنگ سازمانی از ابتدای تاسیس بانک پاسارگارد، از اهمیت این مهم در بخش های مختلف سخن گفتند و به نقش فرهنگ در سازمان ها  اشاره نمودند.

وی با توصیف مدیریت بحران در شرایط حساس به اهمیت نیروی انسانی در سازمان های گوناگون اشاره کرده و به تقویت زیرساخت های لازم برای این مهم در بحران ها تاکید نمودند.

دکتر قاسمی در بخش مهمی از سخنرانی خود به موضوع بهره وری در سازمان ها اشاره نموده و به تاثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت بحران و همچنین فرهنگ مقاوم سازی در شرایط بحرانی تاکید کردند.

همچنین در این روز سخنرانی هایی با عنوان فرهنگ سازمان های امیدآفرین توسط  جناب آقای دکتر ایرج سلطانی (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اصفهان)، چالش های کارتیمی در شرایط بحران توسط جناب آقای دکتر رامبد باران دوست(مدرس و مشاور مدیریت) و نابرابری و پریشانی فرهنگی توسط جناب آقای دکتر علیرضا کوشکی جهرمی(عضو هیات علمی دانشگاه عالمه طباطبایی) انجام پذیرفت.

دومین روز از پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران، با برگزاری نشست تخصصی با موضوع واقعیت های فرهنگ سازمانی در نظام اداری ایران به ریاست سرکارخانم دکتر آذر صائمیان ( دبیرعلمی کنفرانس ) و با حضور جناب آقای دکتر علاءالدین رفیع زاده (معاون نوسازی اداری سازمان امور اداری و استخدامی کشور) به همراه جناب آقای دکتر محمد هاشمیه انارکی( رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقاء فرهنگ سازمانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور) برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر صائمیان مقدمه ای کوتاه درباره دستورالعمل نظام مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی ابلاغی از جانب سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان نمودند.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به برگزاری کنفرانس های مرتبط با مدیریت در سال های گذشته، در خصوص انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر مهم فرهنگ در آن سخن گفتند و ابراز امیدواری کردند فرهنگ در تمامی بخش های کشور مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر صائمیان ضمن اشاره به برگزاری نشست تخصصی در راستای آزمایشگاه مدیریت در این دوره از کنفرانس و ابراز خرسندی از این مهم، این سوال را مطرح نمودند که آیا فرهنگ مبتنی بر این مساله بررسی شده است یا خیر.

وی افزودند: فرهنگ، آسمان تمام رخ دادهایی است که درون سازمان ها و در محیط ملی و بین المللی در حوزه های مختلف در حال شکل گیری است و اگر این فضا و حریم تنفس کشیدن از ما گرفته شود، کار بسیار سختی را در ادامه خواهیم داشت و لذا تاثیر این مهم در تمام بخش ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

سپس دکتر رفیع زاده و دکتر هاشمیه انارکی به بیان دیدگاه های خود در راستای تاثیر فرهنگ سازمانی در نظام اداری کشور سخن گفته و به اهمیت توسعه فرهنگی در تمام مسائل اشاره نمودند.

در دیگر نشست تخصصی دومین روز از پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران، حسابرسی فرهنگ(سازمانی) به ریاست سرکارخانم دکتر میترا آفتاب آذری( مدرس و مشاور مدیریت )، جناب آقای دکترارباب سلیمانی(رئیس هیات مدیره جامعه حسابداران رسمی ایران) و جناب آقای دکتر سعید ترک زاده( نایب رئیس هیات مدیره و دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران) برگزار شد و موضوع تخصصی حسابرسی و نیز تاثیر فرهنگ و چگونی آن در این مساله مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه نیز سخنرانی استفاده از الگوبرداری در شرایط بحرانی توسط جناب آقای دکتر رابین من Mann Robin. Dr، رئیس مرکز تحقیقات تعالی سازمانی دانشگاه مسی نیوزلند برای حاضرین صورت پذیرفت و سپس بیانیه کنفرانس توسط دکتر آذر صائمیان، دبیر علمی کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت  قرائت گردید و سخنرانی پایانی این کنفرانس با موضوع تحول دیجیتال و فرهنگ سازمانی توسط جناب آقای دکتر محمد صالح اولیاء (معاون محترم وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی) انجام شد.

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]بیانیه نهایی پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی[/box]

در بخش پایانی پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران، مراسم اهداء جوایز مسئولیت اجتماعی مدیریت انجام شد و تندیس سیمین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت انجمن مدیریت ایران به شرکت میدکو اهدا گردید.

همچنین شرکت های ذوب آهن اصفهان، فولاد بوتیای ایرانیان، فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد زرند ایرانیان تندیس برنزین این کنفرانس را دریافت نمودند.

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]لیست حاضرین در جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت[/box]

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=78659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi