1

پارس خودرو الگویی موفق در زمینه تعالی سازمانی برای سایر شرکت ها

  • کد خبر : 15719
  • 24 جولای 2017 - 16:48
پارس خودرو الگویی موفق در زمینه تعالی سازمانی برای سایر شرکت ها

در مراسم جایزه ملی تعالی مهندس مسعود ابراهیمی جمارانی- دبیر جایزه ملی تعالی و پیشرفت – گفت : از دیرباز پارس خودرو الگویی موفق در ایران بوده و می توان با الگو برداری از این شرکت موفق برای از بین بردن دغدغه های مهم دیگرشرکت ها ، بیش از پیش به سوی موفقیت حرکت کرد.

با حضور دبیر جایزه ملی تعالی و پیشرفت و با هدف بهینه کاوی از فرآیندهای برجسته و برتر پارس خودرو تورتعالی در این شرکت برگزار شد.

دبیرخانه جایزه ملی تعالی و پیشرفت با هدف بهینه کاوی از فرآیندهای برجسته و برتر شرکت پارس خودرو با حضور نمایندگان شرکت های تحت پوشش ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی، بنیاد مستضعفان و مؤسسه حسابرسی مفید راهبر در این شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس مسعود ابراهیمی جمارانی- دبیر جایزه ملی تعالی و پیشرفت – گفت : از دیرباز پارس خودرو الگویی موفق در ایران بوده و می توان با الگو برداری از این شرکت موفق برای از بین بردن دغدغه های مهم دیگرشرکت ها ، بیش از پیش به سوی موفقیت حرکت کرد.

مهندس ناصر تاران-قائم مقام اجرایی مدیرعامل – دراین نشست ضمن عرض خیرمقدم اظهارداشت : شرکت پارس خودرو از طریق الگو برداری از برندهای مطرح جهانی در زمینه نظام های مدیریتی مراحل موفق و گوناگونی را در تمامی لایه های سازمانی پشت سرگذاشته است.

وی افزود: پارس خودرو در سال های نه چندان دور تحریم ها توانست بحران ها را پشت سر بگذارد و هم اکنون با برنامه های مدون و مطالعه شده و با بالا بردن بهره وری در سازمان به افزایش قابل توجهی در امرتولید محصول آن هم با کیفیت برتر در میان رقبا برسد.

در این همایش نظام مدیریت کارخانه توسط فرهاد میرزایی مدیر راه تولید ، نظام پیشنهادها توسط منصور ثابتی دبیر نظام پیشنهادها و نظام شاخص گذاری سازمان توسط رامین سروش ارائه و بررسی شد.

بنابراین گزارش, سیستم مدیریت کارخانه در شرکت پارس خودرو، اجزا و ویژگی­ های آن و تأثیرات مثبت بر روی تولید و ارتقاء کیفیت محصولات در ارائه حوزه راه تولید، شاخص های محقق شده و تأثیر آن بر روی خوشنامی شرکت پارس خودرو مطرح شد.

مکانیزم و گردش نظام پیشنهادها، مشارکت کارکنان و صرفه جویی حاصل آن و تأثیرات بر روی فرهنگ سازمانی در ارائه دبیر نظام پیشنهادها از موارد مطرح شده در این همایش بوده است.

همچنین در حوزه استراتژیک با تمرکز بر نظام مدیریت شاخص ها نحوه تسری هدف های کلان سازمانی به کلیه سطوح و ارتباط بین هدف ها و استراتژی ها با فرآیندها و فعالیت های روزانه و مکانیزم های گزارش دهی شاخص ها بیان شد.

گفتنی است بازدید از خط مونتاژ محصولات گروه رنو نظام­ ها و دستاوردهای مربوط در خطوط تولیدی توسط رؤسای خط به بازدیدکنندگان ارائه شد.

منبع: پارس خودرو

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=15719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi