1

ویژگی های کفپوش مناسب

  • کد خبر : 2124
  • 27 بهمن 1394 - 17:03
ویژگی های کفپوش مناسب

تا چند سال قبل کفپوش خانه‌های مسکونی از تنوع زیادی برخوردار نبود و عمدتاً از سنگ برای پوشش کف منازل استفاده می‌شد.

تا چند سال قبل کفپوش خانه‌های مسکونی از تنوع زیادی برخوردار نبود و عمدتاً از سنگ برای پوشش کف منازل استفاده می‌شد. با گذشت زمان شیوه‌های جدیدی برای پوشش کف آپارتمان‌ها در ساخت‌وسازها رایج شد طوری که در حال حاضر خانواده‌ها می‌توانند به سلیقه خود و متناسب با فضایی که در منزل در اختیار دارند، کف پوش منزل خود را تغییر داده یا عوض کنند.
کفپوش منزل این روزها در دکوراسیون اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است و همان طوری که خانواده‌ها نسبت به انتخاب وسایل اصلی دکوراسیون مانند مبلمان، فرش، بوفه و… حساسیت به خرج می‌دهند، در مورد پوشش کف منزل خود هم حساس هستند.
این حساسیت و دقت به اندازه‌ای است که شاید بتوان گفت اولین اقدامی که در هنگام خرید خانه‌های چند سال ساخت از سوی خریدار جدید صورت می‌گیرد، علاوه بر نقاشی داخل ساختمان، تعویض و نصب کفپوش جدید و دلخواه است.

اما، در برابر تنوع فوق العاده زیادی که امروزه در بازار کفپوش‌های ساختمانی وجود دارد ممکن است این سؤال مطرح شود که ویژگی های کفپوش مناسب منزل چیست؟

1. کفپوش مناسب، باید زیبا باشد و به محیط زیبایی ببخشد، این کفپوش با توجه به محیطی که قرار است پوشیده شود متفاوت بوده و برای هر محیط با توجه به ویژگی آن دارای رنگبندی و طرح های خاص می باشد.

2. کفپوش مناسب باید مرغوبیت داشته باشد، کفپوش با کیفیت بالا طول عمر بیشتری داشته و دیرتر خراب می شود.

3. انتخاب رنگ روشن برای کفپوش موجب می شودکه اتاق بزرگ تر دیده شود.

4. کفپوش مناسب علاوه بر این که باعث زیبایی می شود باید به عنوان عایقی برای سرما و گرما نیز به حساب آید.

5. بهترین کفپوش برای اتاق نشیمن کفپوش محکم چوبی است. کفپوش های چوبی به خانه گرمای زیادی می بخشند و تا ده ها سال دوام دارند. حتی می توان آن ها را پیش از جابه جایی با مدل های جدید، بارها رنگ و جلا داد. نصب درست و اصولی این نوع کفپوش تضمین کننده دوام و زیبایی آن است. کفپوش های چوبی در مقابل فرسایش های روزانه مقاوم هستند.

6. بهترین کفپوش برای آشپزخانه که آلوده ترین فضای هر خانه ودر معرض پاشیده شدن آب، چربی و … است مخصوص و دارای انتخابی محدود است، کفپوش برای آشپزخانه باید ضدآب و به گونه ای باشد که راحت تمیز شود.

7. بهترین کفپوش برای اتاق کودک باید به گونه ای باشد که فضایی امن را برای کودک به وجود آورد تا کودک در حین بازی و فعالیت در اتاق دچار آسیب نشود. همچنین این کفپوش باید کاملاً بهداشتی باشد. تا به پوست کودکان در حین راه رفتن بر روی آن آسیبی وارد نشود.

8 . رنگ شاد کفپوش از موارد مهم دیگری است که باید در مورد کفپوش اتاق کودک مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل کفپوش فومی از بهترین نوع کفپوش برای اتاق کودک می باشد.

9. بهترین کفپوش برای حیاط باید دارای استحکام بالا بوده و مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. زیرا این کفپوش در فضای باز قرار می گیرد پس باید در برابر آفتاب، باد، برف و باران مقاوم باشد. همچنین چون رفت و آمد در حیاط زیاد می باشد، مقاومت بالای این کفپوش ضروری می شود.

منبع مطالب :

https://www.foamiran.net

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=2124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi