4

وزیر بهداشت مالزی برای استفاده از ماسک هشدار داد

  • کد خبر : 131414
  • 09 نوامبر 2022 - 11:15
وزیر بهداشت مالزی برای استفاده از ماسک هشدار داد

یک مقام بهداشتی مالزی اعلام کرد که ما با موج کوچکی از شیوع کووید۱۹ مواجه هستیم و مطمئن نیستیم که آیا این وضعیت تغییر می‌کند یا خیر، با این حال متوجه شدیم که بیشتر افرادی که به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند علائم خفیفی از این بیماری را دارند. به گزارش دانستنی آنلاین ،وزیر […]

یک مقام بهداشتی مالزی اعلام کرد که ما با موج کوچکی از شیوع کووید۱۹ مواجه هستیم و مطمئن نیستیم که آیا این وضعیت تغییر می‌کند یا خیر، با این حال متوجه شدیم که بیشتر افرادی که به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند علائم خفیفی از این بیماری را دارند.

توصیه مقامات بهداشتی مالزی به استفاده از ماسک

به گزارش دانستنی آنلاین ،وزیر بهداشت موقت مالزی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: مالزی در حال حاضر در حال تجربه‌ی موج دیگری از شیوع کووید-۱۹ است که منجر به افزایش موارد ابتلا به این بیماری شده است.

وی همچنین گفت: ما با موج کوچکی از شیوع کووید۱۹ مواجه هستیم و مطمئن نیستیم که آیا این وضعیت تغییر می‌کند یا خیر، با این حال متوجه شدیم که بیشتر افرادی که به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند علائم خفیفی از این بیماری را دارند.

به گفته وی، استفاده از تخت در بخش های مراقبت ویژه (ICU) در این کشور دو درصد افزایش یافته است. وی در ادامه اظهار کرد که در این شرایط، استفاده از ماسک صورت جدا توصیه می شود.

این مقام بهداشتی مالزی افزود: ما استفاده از ماسک را اجباری نمیکنیم با این حال استفاده از آن برای افراد بالای ۵۰ سال، کسانی که بیماری های مزمن و نقص سیستم ایمنی دارند، حتما توصیه می شود.

بر اساس آمارهای رسمی، از ابتدای شروع پاندمی کووید۱۹، مالزی تاکنون چهار میلیون و ۹۰۰ هزار و ۵۱ مورد ابتلا به این بیماری و ۳۶ هزار و ۴۶۶ مورد مرگ ناشی از آن را به ثبت رسانده است./ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi