3

ورود ۶ میلیون‌ دز واکسن به کشور  مخصوص زیر ۱۷ساله‌ها

  • کد خبر : 100267
  • 30 سپتامبر 2021 - 12:59
ورود ۶ میلیون‌ دز واکسن به کشور  مخصوص زیر ۱۷ساله‌ها

هلال‌احمر در اولین هفته مهر دو محموله شش میلیون‌ دزی واکسن از نوع سینوفارم و برای سنین زیر ۱۷ سال وارد کرده است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، بیست‌وسومین محموله واکسن کرونا تهیه‌شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی شش میلیون دز واکسن امروز پنجشنبه (۸مهر) در فرودگاه امام خمینی به وزارت بهداشت تحویل داده […]

هلال‌احمر در اولین هفته مهر دو محموله شش میلیون‌ دزی واکسن از نوع سینوفارم و برای سنین زیر ۱۷ سال وارد کرده است.

واردات واکسن

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، بیست‌وسومین محموله واکسن کرونا تهیه‌شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی شش میلیون دز واکسن امروز پنجشنبه (۸مهر) در فرودگاه امام خمینی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر از ورود دومین محموله شش میلیون دزی واکسن کرونا تهیه‌شده توسط این جمعیت خبر داد و گفت: در اولین هفته مهر دو محموله به‌میزان ۱۲ میلیون دز واکسن کرونا توسط هلال‌احمر وارد کشور شد که هر دو محموله شش میلیون‌ دزی، از نوع سینوفارم و برای سنین زیر ۱۷ سال بوده است.

به‌گفته محمدحسن قوسیان مقدم؛ در مجموع این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون ۵۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دز واکسن به کشور وارد کرده است.

سخنگوی هلال‌احمر در ادامه با اعلام اینکه «هلال احمر واردکننده اصلی واکسن در کشور است» تصریح کرد: هلال احمر صرفاً واردکننده دارو و واکسن است و تأیید سلامت و تشخیص نحوه مصرف محموله‌های وارداتی واکسن بر اساس شرایط داخلی قطعاً به‌عهده سازمان غذا و دارو و کمیته‌های علمی مرتبط با ستاد ملی کرونا است و بر همین اساس حرف و نظر آنها در این زمینه باید مدنظر قرار گیرد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پایان با تأکید بر تأثیر بالای واکسیناسیون در کاهش میزان ابتلا و مرگ‌ومیر افراد به ویروس کرونا بیان کرد: هلال‌احمر برای تسریع در امر واکسیناسیون سراسری، در زمان حاضر با ۲۹۶ مرکز مشترک همکاری می‌کند و در ۲۲ مرکز نیز به‌صورت مستقل واکسیناسیون شهروندان را در دستور کار قرار داده است./ تسنیم

 

انتهای پیام///

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=100267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi